پربازدیدترین ها

کد خبر: 1927 ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹

در نشست " انتخابات، دانشگاهیان،مشارکت حداکثری" مطرح شد

اندیشکده های غربی به دنبال تحول ساختاری در ایران هستند

نشست " انتخابات، دانشگاهیان،مشارکت حداکثری و اقتدار ملی" در استانه انتخابات 7 اسفند به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

اندیشکده های غربی به دنبال تحول ساختاری در ایران هستند
به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، در آستانه برگزاری انتخابات 7 اسفند، نشست " انتخابات، دانشگاهیان، مشارکت حداکثری و اقتدار ملی" به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق با همکاری سازمان بسیج اساتید استان در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
در ابتدای این نشست اسماعیل گلی مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی ضمن عرض خیرمقدم به حضار، اهمیت انتخابات از دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را خاطر نشان کرد و گفت: انتخابات پیش رو مظهر حضور مردم و اراده ملت است.
وی نقش دانشگاه بعنوان بخشی از قشر نخبه جامعه در بصیرت دهی شاخص های انتخاب اصلح را مهم دانست و افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات، باطل السحر نقشه های شوم نظام سلطه است.
 
 در این نشست مرتضی ابراهیمی رئیس سازمان بسیج اساتید استان اردبیل با بیان اینکه اندیشکده های غربی به دنبال تحول ساختاری یا نرم افزاری در ایران هستند گفت: غرب بر این باور است که می تواند با تحول ساختاری در ایران از طریق مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اوضاع را بر وفق مراد خود تغییر دهد.

وی تصریح کرد: متاسفانه عده ای در داخل کشور با اندیشکده های غربی همراهی می کنند.

ابراهیمی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هدف غرب از تغییر ساختار، رفتار و اراده ملت ایران است، افزود: فکر ،ابزار درک است که اگر تغییر کند اراده مردم نیز تغییر خواهد کرد بطوریکه  با تغییر اراده، رفتار مردم نیز عوض می شود.

مسئول بسیج اساتید استان گفت:با شناسایی اهداف غرب در این موارد،می توان نقشه های آنها برای ضربه به ایران را ناکام گذاشت.

ابراهیمی با بیان اینکه استراتژی های غرب برای تغییر ساختاری در ایران روی چند محور قرار دارد،افزود: یکی از استراتژی های آنها تمرکز به روی جریانات سیاسی است.

وی یکی دیگر از محورهای استراتژی غرب برای تغییر ساختاری در ایران را تمرکز بر روی اشخاص دانست و گفت: آنها با سیاه نمایی یا سفیدنمایی اشخاص در ایران به دنبال مدیریت افکار عمومی در داخل کشور هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه هدف غرب در انتخابات پیش رو استفاده از نفوذ است، تصریح کرد: انتخابات برای کشور اقتدار آفرین است.

وی با بیان اینکه اگر دنبال انتخاب وزیر خوب هستیم و می خواهیم بر حسن اجرای قانون نظارت داشته باشیم  گفت:باید نماینده خوب انتخاب کنیم تا بتوانیم به اهدافارمانی خود برسیم.

استاد دانشگاه محقق اردبیلی خاطر نشان کرد: کار نماینده سیاست گذاری است اما متاسفانه گاهی برخی از نمایندگان دچار کار اجرایی می شوند.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اردبیل در پایان سخنان خود با بیان اینکه انتخابات مهم است گفت: از آنجائیکه انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می کند، باید معیار های انتخاب ما نیز در مسیر انقلاب اسلامی باشد تا افرادی که در راستای آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و  مقام معظم رهبری فعالیت می کنند انتخاب شوند.

انتهای پیام/