پربازدیدترین ها

کد خبر: 1930 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹

به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی

دوره تربیت و تعالی مسئولین بسیج دانشجویی استان برگزار شد

سومین مرحله از دوره اموزشی تربیت و تعالی مسئولین بسیج دانشجویی دانشگا ههای استان اردبیل در مجموعه فرهنگی و آموزشی ولایت برگزار شد.

دوره تربیت و تعالی مسئولین بسیج دانشجویی استان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، در سومین مرحله از دوره آموزشی تربیت و تعالی مسئولین بسیج دانشجویی در سال 94 که با حضور بیش از دویست و پنجاه نفر از مسدئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل که توسط قسمت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل برگزار شد, دانشجویان بسیجی با فراگیری مفاهیم ارائه شده مبانی انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی را در خود مستحکم تر کردند.

حجت الاسلام سید محمد سید سیاح مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص دوره آموزشی تربیت و تعالی گفت: این دوره ها با هدف عمق بخشی و تحکیم پایه های اعتقادی و تعمیق معنویت، تقویت باور های دینی و رشد فضایل اخلاقی، تقویت روحیه ولایت پذیری و ولایت مداری،آشنایی با سبک و سیره زندگی اسلامی و سیره بزرگان از جمله حضرت امام خمینی (ره) برگزار گردید.

وی  در ادامه سخنان خود  با بیان اینکه این دوره ها برای استحکام و مانایی تفکر انقلابی و بسیجی برگزار می شود گفت: در نهاد مقدس بسیج بایستی افرادی تربیت شوند که بتوانند برای استمرار و ماندگاری انقلاب عزیز و قدرتمند اسلامی  مثمر ثمر باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل ضرورت تربیت افراد شایسته انقلابی را خاطر نشان شد و افزود: امروز کادر سازی در شأن نظام اسلامی برای آینده مورد نیاز است که با برگزاری این دوره های آموزشی و تربیتی امید می رود این امر محقق شود.

پیش از این مرحله اول در اردیبهشت و مرحله دوم در آبان ماه سال جاری در اردوگاه لنصارالحسین سرعین برگزار شده است.

انتهای پیام/