پربازدیدترین ها

کد خبر: 1931 ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹

حجت الاسلام عزیزپور

عقل، محوری ترین قوه مدیریتی است

حجت الاسلام عزیزپور استاد حوزه های علمیه اردبیل در جمع دانشجویان به بیان شیوه های مدیریتی پرداخت و از دانشجویان خواست تا با بهره گیری از خصلت های بارز خداوند متعال، پیامبر اکرم و ائمه اطهار به سمت زندگی ارمانی گام بردارند.

عقل، محوری ترین قوه مدیریتی است

به گزارش خبرنگار ابصار نیوز، حجت الاسلام عزیزپور استاد حوزه های علمیه اردبیل صبح امروز در جمع دانشجویان بسیجی به تبیین نکات و شیوه های مدیریتی در ابعاد مختلف زندگی پرداخت و گفت: همواره احساسات به نحوه مدیریتی و فرماندهی امور اسیب می زند.

استاد حوزه از  عقل محور بودن بعنوان برترین شیبوه مدیریتی نام برد و افزود:  تجربه در جوامع مختلف نشان داده است که با برنامه ریزی های دقیق و منسجم و مبتنی بر معیار های عقلی، همواره بهترین نتایج حاصل می شود.

عزیزپور اعتقاد به مطالب دینی و مذهبی را از ضروریات برنامه ریزی های مبتنی بر عقل دانست و گفت: وقتی شخص تمام امور خود را با نام و یاد خدا و محبت خدا تنظیم کرد قطعا به موفقیت خواهد رسید.

وی شرط موفقیت انبیاء را خدا محور بودن آنها عنوان کرد و گفت: وقتی انسان حب و بغضی در زندگی خود نداشته باشد و تمام امور خود را تنها با یاد و نام خدا تنظیم کرده کند انگاه می تواند به زندگی آرمانی و سعادت اخروی دست پیدا کند.

این استاد حوزه در پایان سخنان خود از دانشجویان خواست تا بهترین خصلت ها و ویژگی های خداوند متعال، پیامبر اکرم و ائمه اطهار را ملاک و معیار خود در زندگی قرار دهند تا به سعادت اخروی برسند.

عزیزپور به جوانان توصیه کرد تا خصلت ستار العیوب بودن را از خداوند متعال، خصلت مدارا با مردم را از پیامبر اکرم و خصلت صبر و استقامت را از ائمه معصومین  بعنوان سرمشق و الگوی خود انتخاب کنند تا با عمل به آنها رشتگار شوند.

انتهای پیام/