پربازدیدترین ها

کد خبر: 1936 ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰

به همت مجمع خادم الشهدا

فیلم های جشنواره عمار در دانشگاه آزاد اردبیل اکران می شود

مسئول مجمع خادم الشهدای دانشگاه آزاد اردبیل گفت: فیلم های جشنواره عمار با هدف ترویج فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها، اول اسفند در آمفی تئاتر دانشگاه اکران می شود.

فیلم های جشنواره عمار در دانشگاه آزاد اردبیل اکران می شود

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، سید محمد حسینی مسئوول مجمع خادم الشهدای دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل  کار فرهنگی را یکی از اهداف اکران  فیلم های عمار در دانشگاه عنوان کرد و گفت: در اولین مرحله از اکران فیلم های عمار در دانشگاه ازاد اردبیل فیلم های جشنواره در 2 سانس صبح و بعد از ظهر  روز شنبه اول اسفند در آمفی تئاتر دانشگاه به نمایش درخواهد آمد.

حسینی افزود: در اولین مرحله از اکران فیلم های عمار در دانشگاه ازاد اردبیل 2 فیلم 6 دقیقه ای با موضوع سیاسی و اجتماعی در ساعت های 10-12 قبل از ظهر و 14-16 بعد از ظهر در محل آمفی تئاتر دانشگاه ازاد اسلامی اردبیل به نمایش درخواهد امد.

وی از نمایش 2200 اثر جشنواره فیلم های مردمی عمار در دانشگاه ازاد اسلامی اردبیل در روزهای آینده خبر داد و گفت: از مجموع فیلم های مد نظر اکران در دانشگاه آزاد اردبیل 700 اثر خارجی و 1500 اثر داخلی در قالب های  مستند، فیلم کوتاه و بلند، کلیپ، انیمیشن و تیزر هستند که به فراخور زمان و در مناسبت های ملی و مذهبی به اکران عموم دانشجویان درخواهند آمد. 

انتهای پیام/