کد خبر: 1945 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی

شرکت در انتخابات،"نصرت ایران اسلامی" است/ مردم به دشمن اجازه اجرای "پروژه جیم" را نخواهند داد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی اردبیل گفت: شرکت در انتخابات جهاد فی سبیل الله است که منجر به نصرت ایران اسلامی می شود.

شرکت در انتخابات،"نصرت ایران اسلامی" است/ مردم به دشمن اجازه اجرای "پروژه جیم" را نخواهند داد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، حجت الاسلام سید محمد سید سیاح مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل صبح امروز در آستانه اعزام کاروان راهیان نور در جمع تعدادی از دانشجویان بسیجی به تشریح مسئله جهاد از دیدگاه قرآن کریم و احادیث پرداخت و گفت: شرکت در انتخابات یکی از مصادیق جهاد           فی سبیل الله است که منجر به نصرت جمهوری اسلامی ایران می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی در ادامه سخنان خود با اشاره به حدیثی از حضرت علی علیه السلام گفت: امام علی علیه السلام می فرمایند؛ در مقابل دشمنان، اسلام و اهل بیت را با زبان هایتان و سپس با قلب هایتان نصرت کنید که این سخن خود گویای جهاد فی سبیل الله بودن نصرت جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان است.

مرگ بر آمریکا از مصادیق نصرت دین خدا است

سید سیاح از جهاد با نفس، زبان و قلب بعنوان شیوه های نصرت اسلام نام برد و گفت: امروز شعار "مرگ بر آمریکا"، شعار زبانی و قلبی است که از مصادیق نصرت دین خدا به شمار می رود.

وی در ادامه این نشست به سخنان اخیر سردار نقدی، فرمانده بسیج مستضعفین اشاره کرد و گفت: در طول 37 سال از عمر پر برکت  انقلاب اسلامی، امروز دشمنان با نهایت حساسیت، انتخابات خبرگان رهبری را دنبال می کنند و  در همین راستا تلاش کردند تا با زیر سئوال بردن شورای نگهبان و نهاد های نظارتی، انتخابات را از وضعیت عادی خارج کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی به تشریح پروژه های اساسی دشمنان اسلام علیه ایران اسلامی پرداخت و گفت: تسخیر خبرگان رهبری با نفوذ بعضی از اشخاص و جلوگیری از ورود شیفتگان به ولایت از جمله طرح هایی است که استکبار جهت رسیدن به اهداف شوم خود آن را دنبال می کند.

"پروژه جیم"نشأت گرفته از افکار پوچ افرادی چون اکبر گنجی است

سید سیاح  "پروژه براندازی جیم" را نشأت گرفته از تفکرات پوچ  اکبر گنجی عنوان کرد و گفت:  اکبر گنجی در اظهارات جسارت آمیز خود اخیرا گفته است که باید برای تسخیر دوباره ایران، مثلث جیم باید حذف شود.

وی از آیت الله جنتی، آیت الله یزدی و آیت آلله مصباح بعنوان اعضای جیم نام برد و گفت: گنجی در جایی دیگر نیز گفته است: که باید انتخابات آتی ایران به رفراندوم تبدیل شود تا ایران انسجام خود را از دست بدهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی در ادامه سخنان خود از طرح مهندسی معکوس دشمن پرده برداشت و گفت: دشمن در صدد است تا با اجرای مهندسی معکوس باعث جلوگیری مردم از رأی دادن به مثلث جیم  در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شود.

سید سیاح در پایان سخنان خود خطر نفوذ به مجلس را یادآور شد و افزود: دشمن امروز در صدد است تا با نفوذ در یکی از دو مجلس یعنی شورای اسلامی و خبرگان رهبری، نقشه های شوم خود را به اجرا درآورد.

وی از دانشجویان خواست تا بعنوان مؤذنان جامعه با حضور همه جانبه خود در صحنه انتخابات، مردم بصیر و همیشه حاضر در صحنه را یاری کنند تا این خواب خوش استکبار را  همانند گذشته به کابوسی وحشتناک تبدیل کنند.

انتهای پیام/