پربازدیدترین ها

کد خبر: 201 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱

مسئول شجره طیبه صالحین بسیج دانشجویی:

حلقه های صالحین، سدی در برابر نقشه های شوم دشمنان است

روح اله نعمتی مسئول شجره طیبه صالحین بسیج دانشجویی دانشگاههای اردبیل گفت: حلقه های صالحین مانعی بسیار عظیم در مسیر تحقق اهداف شوم دشمنان است.

حلقه های صالحین، سدی در برابر نقشه های شوم دشمنان است

روح اله نعمتی مسئول شجره طیبه صالحین بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار ابصار نیوز اظهار داشت: حمایت از ساخت و ترویج فیلم ها و سریال­های تلویزیونی، تاسیس و حمایت از شبکه های ماهواره­ای و چند زبانه، ایجاد سایت­های اینترنتی غیراخلاقی و ضد دینی و ایجاد بسترهای ارتباطی موبایلی، برگزاری جشن­ها و همایش­ های کوچک و بزرگ با حضور خوانندگان و بازیگران هالیوودی با هزینه­ های هنگفت جهت جذب جوانان و بسیاری از عوامل جذاب دیگر تنها گوشه­ای از اقدامات خصمانه دشمن در فضای نابرابر جنگ نرم محسوب می شود.

 

وی افزود: ملت ایران تجربه اینگونه تهاجمی را در عرصه ­های  مختلف نظامی(هشت سال جنگ تحمیلی، حمله طبس و ...)، عرصه های سیاسی(کودتای نوژه، ترور شخصیت­های مختلف نظام، انحراف و اجیر نمودن برخی مسئولین، ایجاد فتنه­ های مختلف و ...) و نیز عرصه­ های اقتصادی و اجتماعی را در خاطر خود دارد.

نعمتی ادامه داد: امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) نیز بارها به حفظ نظام و توجه به جهت گیری های اصیل انقلاب تأکید نموده اند، برای نمونه مقام معظم رهبری در بیست و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، به این نکته مهم اشاره کرده اند:

« ... چالش اصلی همه‌ی تحولات بزرگ اجتماعی - از جمله انقلاب ها - صیانت از جهت گیری‌های اصلی این انقلاب یا این تحول است. این مهم ترین چالش هر تحول عظیم اجتماعی است که هدفهائی دارد و به سمت آن هدفها حرکت و دعوت می کند. این جهت گیری باید حفظ شود. اگر جهت گیری به سمت هدف ها در یک انقلاب، در یک حرکت اجتماعی صیانت نشود و محفوظ نماند، آن انقلاب به ضد خود تبدیل خواهد شد؛ در جهت عکس اهداف خود عمل خواهد کرد مورخ 14/3/1389

مسئول حلقه های صالحین بسیج دانشجویی دانشگاههای استان اردبیل با اشاره به تجربه مقابله با تهدیدات نظامی، سیاسی، اقتصادی و ... بعد از انقلاب اسلامی تصریح کرد: در مقابل تهدیدات دشمن میتوان به فضل الهی موفق شد. 

نعمتی شجره طیبه صالحین را با الگوگیری از شجره طیبه بسیج، انقلاب و اسلام، جلوه ­ای زیبا هرچند کوچک از این مسیر نورانی توصیف کرد و گفت: حلقه های صالحین را می تواند الگویی موفق در مسیر مقابله با تهدیدات نرم و تهاجمات فکری و فرهنگی دشمن و مانعی بسیار عظیم در مسیر تحقق اهداف شوم دشمن، نام برد.

وی در پایان تصریح کرد:به قطع و یقین با حفظ روحیه مقاومت، روحیه جهادی و ازخودگذشتگی و نوآوری­های مقتضی هر عرصه، این طرح با بودجه ­ای هر چند بسیار اندک و با نیروی انسانی و وقت کمتر، همانند دفاع مقدس می تواند راهکاری موفق  را ترسیم نماید و اهداف شوم دشمن را نقش بر آب نماید و منویات اسلام و انقلاب را محقق سازد. 

انتهای خبر/ج