کد خبر: 2069 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹

گزارش تصویری

دیدار نوروزی مسئول بسیج دانشجویی استان با رؤسای دانشگاه های اردبیل

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی با حضور در دفاتر رؤسای دانشگاه های اردبیل و مسئولین نهاد رهبری در دانشگاه ها ضمن تبریک سال نو، از همراهی ها در اجرای موفق برنامه های بسیج دانشجویی در سال گذشته قدردانی کرد.

دیدار نوروزی مسئول بسیج دانشجویی استان با رؤسای دانشگاه های اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز, معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل به همراه حجت الاسلام سید سیاح مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی با حضور در دفاتر روسای دانشگاه های اردبیل  و مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های اردبیل ضمن تبریک سال نو، از  حمایت ها، زحمات و همراهی های انها از برنامه های بسیج دانشجویی در طول سال گذشته قدردانی کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل در این دیدار ضمن اراته گزارش راهیان نور 94، خاطر نشان کرد: اجرای  موفق برنامه های بزرگ و حجیم همچون راهیان نور، اردوهای جهادی و دوره های آموزشی خط امام با حمایت های مسئولین دانشگاه ها صورت گرفته می گیرد.

اسدی در پایان سخنان خود از روسای دانشگاه ها و مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه ها خواست تا با همکاری هم در سال جدید، بیش از پیش در اجرای برنامه های فرهنگی، علمی، اجتماعی و حتی سیاسی در دانشگاه ها قدم برداشته و موجب تعالی، رشد و شکوفایی ذهنی دانشجویان، این سرمایه های کشور را فراهم کنیم.

انتهای پیام/