کد خبر: 2072 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰

به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای منتشر شد

ویژه نامه "در مسیر خدمت به وطن"

شهدای هسته ای ایران نماد پیشرفت، علم و آمیختگی علم، ایمان، شجاعت، خون و شهادت هستند که جوانان با بصیرت ایران باید راه آنها را ادامه داده تا با پیشرفت های روز افزون در همه زمینه ها انتقام خون آنها را از دشمنان و معاندان نظام اسلامی پس گیرند.

ویژه نامه "در مسیر خدمت به وطن"

به گزارش ابصارنیوز، 20 فروردین هرسال یادآور حماسه آفرینی دانشمندان جوان ایران اسلامی است که با اتکا به ایمان به خدا و جهاد علمی خود، چراغ علم و روشنایی را در سنگر دانشگاه پرفروغ نگه داشتند و در نهایت با اهدای خون خود، درخت انرژی هسته ای ایران را آبیاری کردند.

دانلود طرح  اختصاصی با کیفیت بالا

http://s6.picofile.com/file/8246365368/HASTEHAY.jpg

شهدای دانشمند هسته ای ایران، سند مظلومیت ایران اسلامی هستند. دانشمندانی که با ویژگی های مشترک، اهداف هماهنگ و تلاش های مستمر در مسیر زنده نگه داشتن چرخه هسته ای کشور گام برداشتند.

 وطن پرستی اولین ویژگی مشترک این شهیدان بود. آنان به رغم تهدیدهایی که می شدند، تا زمانی که جانشان را فدا کردند و بزرگ ترین دارایی شان را در این راه تقدیم کردند، به وظیفه خود به بهترین شکل عمل کردند.

تعهد و مسئولیت پذیری آنان دومین ویژگی بارز این شهیدان،بود. همه این افراد تا پای جان، پای مسئولیتی که به آنها محول شد، از هیچ کوششی دریغ نکردند و تا لحظه آخر ماندند و کار کردند و به پیشرفت علم و تکنولوژی این کشور کمک کردند.

شهدای هسته ای ایران نماد پیشرفت، علم و آمیختگی علم، ایمان، شجاعت، خون و شهادت هستند که جوانان با بصیرت ایران باید راه آنها را ادامه داده و با پیشرفت روز افزون در عرصه علم و فناوری انتقام خون آنها را از دشمنان و معاندان نظام اسلامی پس گیرند.

 سایه سار کلام  ولایت (سخنان مهم مقام معظم رهبری در خصوص شهدای هسته ای)

شهادت این دانشمندان برجسته در راه آرمان های بلند و الهی، به کشور، انقلاب اسلامی، ملت ایران و محیط علمی آبرو بخشید و آنان با این شهادت، به بالاترین رتبه از ارزش های معنوی دست یافتند.

اجر و پاداش الهی برای این جانفشانی ها و خون های به ناحق ریخته، بزرگ ترین تسلی است. ضمن آن که قدردانی و ارزش گذاری مردم و رسانه ها، تسلای دیگری برای تحمل این حادثه سخت و سنگین است و این صبر و تحمل شما، موجب جلبِ رحمت الهی می شود. راه معنوی و علمی آنان را ادامه دهید و چراغ پرفروغی برای ارشاد و راهنمایی جوانان این سرزمین باشید.

 

دانلود طرح اختصاصی ابصار نیوز با کیفیت بالا