کد خبر: 2086 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱

فرمانده تیپ 40 نیروی زمینی ارتش:

نظامی که بر پایه شهادت بنا شده، عقب نشینی در آن بی معنی است

فرمانده تیپ 40 نیروی زمینی ارتش خطاب به مسئولان سیاسی کشور، گفت: از منافع ملی در مجامع بین المللی با قدرت و بدون هراس دفاع کنید.

نظامی که بر پایه شهادت بنا شده، عقب نشینی در آن بی معنی است

به گزارش ابصارنیوز به نقل از آذرسلام، امیر سرتیپ محمد مختاری فر در مراسم گرامیداشت یاد شهید سپهبد صیاد شیرازی که در مسجد قدس اردبیل و با حضور مقامات و مسئولان نیروهای مسلح و دستگاه های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: هیچ چیزی بالاتر از خون شهید نبوده و تمامی پیشرفت های کشور در تمامی عرصه ها و اقتدار نظام ماحصل خون شهداست.

فرمانده تیپ 40 مستقل نیروی زمینی ارتش در اردبیل در ادامه با اشاره به فرماندهی 8 ساله خود در این استان مردم اردبیل را به شدت ولایی و انقلابی برشمرد.

امیر مختاری فر تاکید کرد: نظامی، که بر پایه و محور شهادت بنا شده است عقب نشینی و عقب گرد در آن بی معنی است.

این سردار نیروی زمینی ارتش با اشاره به برخی زمزمه های مطرح شده مبنی بر تهدیدات نظامی زورگویان و مستکبران و گزینه های روی میز، تهدید آمیز بودن آزمایش های موشکی و تجهیزات دفاعی و نیز داشتن تبعات منفی ورورد سامانه موشکی اس 300 به ارتش، گفت: این سخنان اشتباه و انحرافی بوده و هر آنچه که برای تامین امنیت مردم و دفاع از تمامیت قلمرو کشور و مورد نیاز ارتش تشخیص داده شود به دست خواهیم آورد.

وی با اشاره به تهدیدات و بهانه گیری های واهی آمریکا برای اعمال تحریم های بعدی از جمله بهانه های موشکی تاکید کرد: قرار نیست طبق میل آمریکا حرکت کنیم و آنچه که لازم باشد اقدام خواهیم کرد و اگر نیاز باشد در آمریکای لاتین با آمریکا مبارزه خواهیم کرد.

امیر محمد مختاری فر اظهار داشت: آنچه که امروز مهم بوده گوش جان دادن به فرامین اسلام، قران و خواست شهدا و ولایت فقیه بوده و با تبعیت از مشی ظلم ستیزی امام حسین (ع) در این مسیر ثابت قدم باید بود.

فرمانده تیپ 40 نیروی زمینی ارتش در اردبیل خطاب به مسئولان سیاسی کشورمان، گفت: از منافع ملی در مجامع بین المللی با قدرت و بدون هراس دفاع کنید زیرا در صورت لزوم و نیاز، این ارتش و نیروهای مسلح است که جواب درخور را به دشمنان خواهند داد.

انتهای پیام/