پربازدیدترین ها

کد خبر: 2166 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸

با همکاری دانشکده سماء دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

نمایشگاه توانمندی‌های فنی و حرفه‌ای دانشجویان اردبیل برگزار شد

نمایشگاه توانمندی‌های فنی و حرفه‌ای دانشجویان با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در خصوص مشاغل مختلف در دانشکده سماء دانشگاه ازاد اردبیل برپا شده است.

نمایشگاه توانمندی‌های فنی و حرفه‌ای  دانشجویان اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، تقی رضایی مقدم معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده سماء وابسته به دانشگاه آزاد اردبیل گفت: نمایشگاه توانمندی‌ های فنی و حرفه‌ای دانشجویان با هدف اطلاع‌ رسانی و آگاهی بخشی در خصوص مشاغل مختلف برپا شده است.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده سمای اردبیل با بیان اینکه اشتغال جوانان تحصیل کرده از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های روز جامعه است،تصریح کرد: دانشگاه‌ها باید زمینه کارآفرینی و اطلاع‌ رسانی در خصوص مشاغل مختلف را فراهم سازند.

رضایی مقدم با اشاره به اینکه در هر کدام از غرفه‌های این نمایشگاه مسئولان مربوطه اطلاعات لازم در خصوص حرف مختلف را در اختیار دانشجو قرار می‌دهند، ابراز امیدواری کرد: نمایشگاه‌هایی از این‌دست بتواند اطلاعات لازم شغلی را در اختیار دانشجویان قرار دهد.

علاقه مندان می‌توانند تا پایان هفته از ساعت 8 صبح الی ۱۳ ظهر جهت بازدید به مجموعه آموزشی سمای اردبیل واقع در خیابان باکری، سه‌راه اتوبوس‌رانی مراجعه کنند.

گفتنی است بازدیدکنندگان در بدو ورود به نمایشگاه پس از ثبت نام و دریافت بسته آموزشی با پوشیدن کاورهایی به شکل تور به بازدید از نمایشگاه می پردازند.

انتهای پیام/