پربازدیدترین ها

کد خبر: 2170 ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷

مناظره انتخاباتی در دانشگاه محقق اردبیلی لغو شد

بعد از پی گیری های مکرر جمعی از تشکل های دانشجویی از محمد فیضی،نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی جهت حضور در مناظره، وی از شرکت در این برنامه دانشگاهی امتناع کرده و دعوت دانشگاهیان و دانشجویان را نپذیرفت.

مناظره انتخاباتی در دانشگاه محقق اردبیلی لغو شد

به گزارش ابصارنیوز، تشکل های دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی،با دعوت از نامزدهای انتخاباتی دور دوم سعی کردند برنامه ی مناظره انتخاباتی بین سیدکاظم موسوی و محمد فیضی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اردبیل در دور دوم برگزار کنند که به دلیل امتناع محمد فیضی از شرکت در این مناظره، برنامه فوق لغو شد.

برنامه مناظره انتخاباتی بین 2 نامزدم انتخاباتی دور دوم قرار بود در تاریخ 6 اردیبهشت ماه در تالار اندیشه دانشکده علوم ریاضی دانشگاه محقق اردبیلی در فضایی عقلانی با حضور فعالین، نخبگان فرهنگی دانشگاه و تشکل های دانشجویی برگزار شود.

لازم به ذکر است که سیدکاظم موسوی برای حضور در این مناظره انتخاباتی هم به صورت کتبی و هم شفاهی آمادگی خود را به تشکل های دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی اعلام کرده بود که بعد از اطلاع از لغو این برنامه، مجدداً  محمد فیضی را به این مناظره در یک فضای منطقی و با حضور نخبگان علمی و دانشگاهی دعوت کرد.

خاطر نشان می شود بعد از پی گیری های مکرر جمعی از تشکل های دانشجویی از محمد فیضی جهت حضور در این برنامه، ایشان از شرکت در مناظره دانشگاهی امتناع کرده و دعوت دانشگاهیان و دانشجویان را نپذیرفتند.

شنیده های دانشجویی ازتشکل های دانشجویی حکایت از آن دارد که محمد فیضی تنها در دانشگاه آزاد که محل کار وی است تمایل بر سخنرانی دارد.

انتهای پیام/