پربازدیدترین ها

کد خبر: 2171 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل

انتخابات، تجلی‌گاه اراده مردم و نهادینه شدن مشارکت سیاسی در تمام سطوح حاکمیت است

دوره حساس کنونی که دشمن پروژه نفوذ را برنامه‌ریزی کرده است بر همه اقشار مردم فرض است که با حضور حداکثری و تشویق دیگران به حضور در انتخابات، بار دیگر دشمنان کشور را نا امید سازند.

 انتخابات، تجلی‌گاه اراده مردم و نهادینه شدن مشارکت سیاسی در تمام سطوح حاکمیت است

به گزارش ابصارنیوز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل با صدور بیانیه ای ضمن ارائه  شاخص های انتخاب اصلح،از مردم دعوت کرد تا با حضور باشکوه خود پای صندوق های رأی همراه با انتخابی حسابی شده و درست،نقشه های شوم دشمنان نظان جمهوری اسلامی و انقلاب ایران را بار دیگر بر باد دهند.

در این بیانیه آمده است:بار دیگر مردم و کشور در معرض آزمونی دیگر و انتخابی سرنوشت ساز برای تجدید پیمان با آرمان های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و لبیک مجدد به فرمان مقام معظم رهبری قرار گرفته اند.

این بیانیه با اشاره به اینکه انتخابات در هر نظام مردمسالار تجلیگاه اعمال خواست و اراده مردم و نهادینه شدن مشارکت سیاسی در تمام سطوح حاکمیت است، می افزاید: آنچه میتواند مشارکت سیاسی واقعی را رقم زند و انتخاباتی فراتر از رقابتهای سطحی به دنبال داشته باشد، تکیه بر آگاهی عمومی است. جمهوری اسلامی طی ۳۷ سال گذشته همواره بر حضور آگاهانه، مسئولانه و آزادی همه سلایق در تمام صحنههای سرنوشتساز کشور به ویژه انتخابات به عنوان روشنترین مظهر مردمسالاری دینی تأکید داشته، و همگان را به حضور فعال در عرصه انتخابات فرا خوانده است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل در بیانیه خود نقش آفريني عقيده، در ميدان مبارزات رهايي بخش را یادآور شد و افزود:از روزی که این نظام اسلامی با مجاهدت و خون افشانی های مجاهدان تسلیم ناپذیر راه حق بنیان گذاشته شد، حتی یک روز نیز از مکر و حیله و دسیسه چینی های شیاطین داخلی و خارجی و جبهه ی استکبار در امان نماند، روزی با تهاجم نظامی، روزی با محاصره اقتصادی و روزی هم با ایجاد فتنه های داخلی و نفوذ سعی در ایجاد اختلال در حرکت سریع و عظیم این نظام مردمی و مبتنی بر احکام الهی شده است،اما توجه مردم ولایتمدار و نفوذ ناپذیر ایران اسلامی به بیانات گهربار ولی فقیه و پشتیبانی بصیرانه آن ها از ولایت و حیثیت نظام، تمامی این توطئه ها را خنثی کرده و به فضل الهی خواهند کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز همه مردم باید موضوع انتخاب اصلح را در نظر گرفته و تلاش کنند تا به فردی که در خط امام و رهبری و حافظ ارزشهای والای انقلاب باشد و دفاع از اسلام را داشته باشد رای دهند.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه چپیام نور اردبیل کلید حل مشکلات کشور را در دست مجلس دانست و گفت: تنها نمایندگان صاحب نظر و خودباور و دردمند  است که می تواند مشکلات مردم را با برنامهریزی و نظارت صحیح، برای کاهش رکود اقتصادی ، تورم و رفع مسائل معیشتی و اشتغال جامعه ریلگذاری کرده و اجرای آن را از دولت مطالبه کند.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل در پایان بیانیه خود، از آحاد ملت بزرگوار ایران جهت شرکت پرشکوه درانتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/

 

متن بیانیه

«يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا كونوا قَوّامينَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ وَلا يَجرِمَنَّكُم شَنَآنُ قَومٍ عَلى أَلّا تَعدِلُوا  اعدِلوا هُوَ أَقرَبُ لِلتَّقوى وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ خَبيرٌ بِما تَعمَلونَ» مائده8

"ای کسانی که ایمان آوردهاید! همواره برای خدا قیام کنید، و از روی عدالت، گواهی دهید! دشمنی با جمعیّتی، شما را به گناه و ترک عدالت نکشاند! عدالت کنید، که به پرهیزگاری نزدیکتر است! و از (معصیت) خدا بپرهیزید، که از آنچه انجام میدهید، با خبر است!"

بار دیگر مردم و کشور در معرض آزمونی دیگر و انتخابی سرنوشت ساز برای تجدید پیمان با آرمان های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و لبیک مجدد به فرمان مقام معظم رهبری قرار گرفته اند.
انتخابات در هر نظام مردمسالار تجلیگاه اعمال خواست و اراده مردم و نهادینه شدن مشارکت سیاسی در تمام سطوح حاکمیت است. آنچه میتواند مشارکت سیاسی واقعی را رقم زند و انتخاباتی فراتر از رقابتهای سطحی به دنبال داشته باشد، تکیه بر آگاهی عمومی است. جمهوری اسلامی طی ۳۷ سال گذشته همواره بر حضور آگاهانه، مسئولانه و آزادی همه سلایق در تمام صحنههای سرنوشتساز کشور به ویژه انتخابات به عنوان روشنترین مظهر مردمسالاری دینی تأکید داشته، و همگان را به حضور فعال در عرصه انتخابات فرا خوانده است.

10 اردیبهشت ۱۳۹5، بار دیگر به فضل الهی روز برتري قدرت اراده الهي بر مكر دشمنان و ياد آور نقش آفريني عقيده، در ميدان مبارزات رهايي بخش و شاهد توانايی دين در حركت آفرينی، عدالت گستری، اميد بخشی و عزت آفرینی بیش از پیش تحت زعامت و رهبری داهیانه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری خواهد بود.

از روزی که این نظام اسلامی با مجاهدت و خون افشانی های مجاهدان تسلیم ناپذیر راه حق بنیان گذاشته شد، حتی یک روز نیز از مکر و حیله و دسیسه چینی های شیاطین داخلی و خارجی و جبهه ی استکبار در امان نماند، روزی با تهاجم نظامی، روزی با محاصره اقتصادی و روزی هم با ایجاد فتنه های داخلی و نفوذ سعی در ایجاد اختلال در حرکت سریع و عظیم این نظام مردمی و مبتنی بر احکام الهی شده است،اما توجه مردم ولایتمدار و نفوذ ناپذیر ایران اسلامی به بیانات گهربار ولی فقیه و پشتیبانی بصیرانه آن ها از ولایت و حیثیت نظام، تمامی این توطئه ها را خنثی کرده و به فضل الهی خواهند کرد.

اکنون لازم است چند نکته را در رابطه با این امر به استحضار برسانیم:
1- در دوره حساس کنونی که دشمن پروژه نفوذ را برنامهریزی کرده است بر همه اقشار مردم فرض است که با حضور حداکثری و تشویق دیگران به حضور در انتخابات، بار دیگر دشمنان کشور را نا امید سازند.
2- در موقعیت منطقهای کنونی که اطراف کشور را جنگ و درگیری و ناامنی فراگرفته و با عنایات الهی و با رهبری ممتاز مقام عظمای ولایت و همراهی مردم، دشمن نتوانسته گزندی به این کشور وارد نماید، شایسته است تمام اقشار مردم "حتی کسانی که به جمهوری اسلامی ایران اعتقادی ندارند" به منظور تقویت، کارآمدی نظام و حفظ و حراست از امنیت ایران در این منطقه پر از آتش، فعالانه در عرصه انتخابات شرکت نمایند.

3- همگی موضوع انتخاب اصلح را در نظر گرفته و تلاش کنیم به فردی که در خط امام و رهبری و حافظ ارزشهای والای انقلاب باشد و دفاع از اسلام را داشته باشد رای دهیم.
4- کلید حل مشکلات کشور در دست مجلس است و نمایندگان صاحب نظر و خودباور و دردمند مشکلات مردم میتوانند با برنامهریزی و نظارت صحیح، برای کاهش رکود اقتصادی ، تورم و رفع مسائل معیشتی و اشتغال جامعه ریلگذاری کنند و اجرای آن را از دولت مطالبه نمایند.

امید است سالی که به نام "اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل" نامیده شده است افرادی را انتخاب کنیم که بتوانند این هدف را پیش ببرند.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل نیز در همین راستا، از آحاد ملت بزرگوار ایران جهت شرکت پرشکوه درانتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل می آورد تا همانند گذشته حضوری پرشور و وحدت آفرین داشته و مشت محکمی بر یاوه گویی دشمنان انقلاب اسلامی کوبیده و بقای این نظام اسلامی و عزت آفرین را تضمین کنند.

والسلام علی من اتبع الهدی

«شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل»

95/2/8