پربازدیدترین ها

کد خبر: 2174 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹

10 اردیبهشت

725 شعبه اخذ رأی، میزبان رأی دهندگان است

جانشين ستاد انتخابات استان اردبيل، گفت: برای مرحله دوم انتخابات مجلس دهم 725 شعبه اخذ رای در این استان فعال خواهد بود که از این تعداد 350 شعبه شهري و 375 شعبه در مناطق روستايي است.

725 شعبه اخذ رأی، میزبان رأی دهندگان است

به گزارش ابصارنیوز به نقل از سبلانه، در حالی که یک روز به انتخابات دور دوم مجلس دهم باقی مانده، اردبیل آماده برگزاری انتخاباتی پرشور است.

به گفته جانشين ستاد انتخابات استان اردبيل فردا در دو حوزه انتخابيه اردبيل، نير ، نيمن و سرعين و حوزه انتخابيه پارس آباد و بيله سوار مغان تعداد 725 صندوق اخذ راي فعال خواهد بود كه از اين تعداد 350 شعبه شهري و 375 شعبه در مناطق روستايي خواهد بود.

طبق اعلام ماريا موسوي از 725 شعبه اخذ رای در استان اردبیل تعداد 313 شعبه در شهرستان اردبيل 71 شعبه در نمين 62 شعبه در نير 32 شعبه در سرعين  168 شعبه در پارس‌آباد و 79 شعبه نيز در شهرستان مرزي بيله سوار داير خواهد بود.

همچنین از كل شعبه هاي اخذ راي نيز 529 شعبه ثابت و 196 شعبه نيز سيار است.

سیدکاظم موسوی، محمد فیضی، ایرج بیگدلو شکور پورحسین چهار نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس دهم هستند که فردا با رای مردم دو نفر از این چهار نفر راهی بهارستان خواهند شد؛ بیش از این تکلیف پنج نماینده دیگر استان اردبیل در مجلس دهم با مشارکت بالای مردم مشخص شده و صدیف بدری، رضا کریمی، بشیر خالقی، ولی ملکی و میر حمایت میرزاده بر صندلی های سبز بهارستان تکیه زده اند.

استان اردبيل در پنج حوزه انتخابيه هفت نماينده در مجلس دارد.

انتهای پیام/