کد خبر: 2232 ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷

سردار نوعی اقدم

مدافعان حرم, مایه عزت و سربلندی اسلام هستند

فرمانده سابق سپاه پاسداران با بیان اینکه مدافعان حرم, مایه عزت و سربلندی اسلام هستند، به انتخابات مجلس اشاره کرد گفت: امروز باید همه ی طرفداران نامزدهای انتخاباتی با جمع شدن در یک ستاد واحد، زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم کنند.

مدافعان حرم, مایه عزت و سربلندی اسلام هستند

به گزارش خبرنگار ابصار نیوز،عصر امروز جمعی از مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل با حضور در حسینیه شهیدان نوعی اقدم با سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان ارشد 8سال دفاع مقدس دیدار کردند.
در این دیدار صمیمانه سردار نوعی اقدم ضمن تمجید از ایثارگران و رزمندگان مدافع حرم ، ابراز امیدواری کرد بار دیگر رزمندگان اسلام با به نمایش گذاشتن قدرت خود در جبه های مقاومت اسلامی موجبات سربلندی و عزت کشورهای اسلامی بخصوص سوریه ،فلسطین و عراق را فراهم کنند.

نوعی اقدم در ادامه سخنان خود به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: دولت ما مردم سالار است و همه برای خود رای و نظری دارد که کاملا قابل احترام است اما کنون که نماینده ها با اکثریت رای انتخاب شده اند، باید رای همه یکی شود.

وی افزود: تا دیروز هرکس برای خودش یک ستاد داشت و فعالیت می کرد، اما با مشخص شدن نمایندگان مجلس از امروز باید همه ی ستادها بسته شده و همه در یک ستاد جمع شوند که آن هم منتهی  خدمت در جهت زمینه سازی برای ظهور حضرت بقیه الله(عج) شود و این خواسته ی مقام معظم رهبری نیز است.

نوعی اقدم خواستار جلو گیری از تفرقه بین مردم شد و تاکید کرد: اگر همه مردم با هم متحد و یکپارچه شوند،در اینصورت دشمن لحظه ای فرصت دست اندازی در امورات جاری کشور را پیدا نخواهد کرد.

در پایان این برنامه، جلسه پرسش و پاسخ در خصوص مسائل روز نیز برگزار شد.

انتهای پیام/