کد خبر: 2234 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل

مراسم میثاق با "شهدای خان طومان" در اردبیل برگزار شد

مراسم میثاق با "شهدای خان طومان" با حضور گسترده دانشجویان دانشگاه پیام نور اردبیل در یادمان شهدای گمنام،دریاچه شورابیل اردبیل برگزار شد

مراسم میثاق با "شهدای خان طومان" در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، صبح امروز جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور اردبیل با حضور در یادمان شهدای گمنام واقع در جنب دریاچه شورابیل اردبیل،ضمن قرائت زیارت عاشورا و تبیین مسئله ترور و تروریست،با مداعان حرم بخصوص "شهدای خان طومان" میثاق تداوم عمل بستند.

دانشجویان دانشگاه پیام نور اردبیل درمراسم میثاق با شهدای خان طومان، ضمن اعلام حمایت از مدافعان حرم، دوباره موضع خود را در مورد رابطه و اعتماد به آمریکایی ها اعلام کرده و واقعه خان طومان را حاصل اعتماد به آمریکا دانستند.

دانشجویان شعار "کلنا عباسک یا زینب (ع)" را نیز چیزی فراتر از شعار عنوان کرده و عمل به این مهم را اولویت زندگی خود دانستند.

 

شهرک خان طومان در حومه جنوبی استان حلب، روز جمعه به اشغال گروه تروریستی «جبهه النصره» و هم پیمانانش درآمد.  تروریست‌های تکفیری از روز پنجشنبه حمله سنگینی به شهرک خان طومان شروع کردند که این حمله در ‌‌‌نهایت منجر به عقب نشینی نیروهای مقاومت از این شهرک شد.
آتش‌بس در شهر حلب در پی توافق آمریکا و روسیه از ساعت یک بامداد روز پنجشنبه آغاز شد اما گروه‌های مسلح با حملات خمپاره‌ای و توپخانه‌ای به شهرک خان‌طومان در حومه جنوبی حلب و مناطق دیگر آتش‌بس را نقض کردند.

در پی حمله جبهه‌النصره به خان‌طومان که با پشتیبانی اطلاعانی و لجستیکی ارتش ترکیه صورت گرفته است درگیری شدید میان مدافعان حرم و مهاجمان در جریان است. بر اساس امار تایید نشده در درگیری‌های امروز نزدیک به ۸۰ نفر به شهادت رسیده‌اند که اغلب شهدا متعلق به نیروهای لشکر فاطمیون و حزب‌الله بوده‌است.
 

انتهای پیام/