کد خبر: 2244 ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲

همزمان با سراسر کشور

مسابقه ملی فناوری نانو در دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار می شود

برای اولین بار در استان، "مسابقه ملی فناوری نانو" به همت کارگروه ترویج فناوری های نانو جمعه 24 اردیبهشت در دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار می شود.

مسابقه ملی فناوری نانو در دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار می شود

قاسم نوجامه دبیر کارگروه ترویج فناوری های نانو در استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصارنیوز از برگزاری مسابقه ملی فناوری نانو برای اولین بار در استان خبر داد و گفت: این مسابقه علمی به میزبانی دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار می شود.

دبیر کارگروه ترویج فناوری های نانو  گفت: ششمین مسابقه ملی فناوری نانو همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۴اردیبهشت ساعت ۱۰صبح با حضور نزدیک به۲۰۰نفر از دانشجویان دانشگاه های استان در دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل برگزار خواهد شد.

نوجامه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه کارت ورود به جلسه آزمون ششمین مسابقه ملی فناوری نانو از 18 اردیبهشت ماه توزیع شده است گفت:

بر اساس اعلام دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو، کلیه داوطلبان می‌توانند تا روز برگزار آزمون از طریق صفحه کاربری خود و یا نهاد ترویجی که از طریق آن در مسابقه ثبت‌نام کرده اند، نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

ششمین مسابقه ملی فناوری نانو روز جمعه 24 اردیبهشت ماه رأس ساعت 10 صبح به طور همزمان در 30 حوزه آزمون در 30 شهر از 20 استان کشور برگزار خواهد شد.

دانلود منابع آزمون

mail اصلاح نانوساختار

mail اهمیت_سطح_دردنیای_نانووخواص_الکت

mail پودرهای نانوساختار

mailروش-های-تولید-گرافن

mailگرافن-چیست-1

mailگرافن-چیست21

mailمعرفی_نانوفناوری_اززبان_بنیانگذ

mail