کد خبر: 2269 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷

به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع)

جشن روز جوان در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد

جشن روز جوان به همت بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.

جشن روز جوان در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، جشن روز جوان به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) به همت بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری شب دوشنبه در خوابگاه  دانشجویی شهید باهنر دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام مطهری راد  امام جماعت خوابگاه دانشجویی شهید باهنر در جشن روز جوان در جمع دانشجویان دانشکده پرستاری به ویژگی های یک جوان با ایمان و پرنشاط اشاره کرد و گفت: جوان، شیفته پاکی مطلق است و به آسانی به ناراستی ها تن نمی دهد.

وی با بیان اینکه زیبایی، دوستی و آراستگی از ویژگی های فطری جوان، است گفت: جوانان به دلیل داشتن روحیه ای پاک، شاداب هستند. 

امام جماعت خوابگاه دانشجویی شهید باهنر به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جوانان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند: وقتی با جوانان هستم و در محیط جوانان قرار دارم، احساس من مثل احساس کسی است که در هوای صبح گاهی تنفس می کند، احساس طراوت و تازگی می کنم.

مطهری راد در ادامه سخنان خود به ویژگی های جوان از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: انرژی، امید، ابتکار. این سه خصوصیت برجسته درجوان است.

 وی افزود: اگر واقعا رسانه ها به این سه خصوصیت عمده  بپردارند و مسیر را درست هدایت کنند، یک جوان راه اسلامی را پیدا خواهد کرد چون اسلام هم چیزی که از ما می خواهد، این است که ما استعدادهای خودمان را به فعلیت برسانیم.

پخش نماهنک، اجرای دکلمه, مسابقه آواز خوانی و پخش شیرینی  و قرعه کشی کمک هزینه مشهد مقدس از جمله برنامه های روز جوان در خوابگاه دانشجویی شهید باهنر دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بود.

انتهای پیام/