کد خبر: 2274 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸

به همت شورای صنفی – رفاهی دانشجویان

جشن خوابگاه ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

جشن خوابگاه ها به همت شورای صنفی – رفاهی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در سالن شهید خودسیانی این دانشگاه برگزار شد.

جشن خوابگاه ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، جشن خوابگاه ها بعد از چند سال وقفه به همت شورای صنفی – رفاهی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در سالن شهید خودسیانی این دانشگاه برگزار شد.

عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه چند سالی بود که جشن خوابگاه ها در دانشگاه برگزار نمی شد، گفت: امسال این جشن به همت شورای صنفی – رفاهی دانشجویان برگزار شد تا دانشجویان غیر بومی در این روز به جشن و سرور بپردازند.

وی با اشاره به پیگیری های شورای صنفی – رفاهی دانشجویان برای رفع مشکلات تصریح کرد: این شورا با پیگیری های مستمر و تعامل مثبت با مسئولان، مسائل و مشکلات را به صورت جدی مطرح و به دنبال رفع ضعف های احتمالی هستند.

فنی اصل افزود: ما مسئولان دانشگاه از مشکلات دانشجویان آگاه بوده و خود را در کنار دانشجویان می بینند و از پیگیری های مشکلات دانشجویان استقبال می کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: در همین جا قول می دهیم که شبانه روز تلاش کنیم تا دغدغه دانشجویان در زمینه جهاد علمی مرتفع شود.

حسن پیش دست دبیر شورای صنفی – رفاهی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در جشن هفته خوابگاه ها ضمن تبریک هفته خوابگاه های دانشجویی به بیان خاطراتی از 13 سال خوابگاه نشینی خود پرداخت و گفت: دانشگاه، یک جامعه کوچک است و تنها دانشجو می تواند بعنوان عضوی از این جامعه آن را آباد کند.

اجرای موسیقی، مسابقه، طنز و صندلی داغ با حضور ریاست دانشگاه به همراه تجلیل از مسئولان و زحمت کشان حوزه خوابگاه ها از دیگر برنامه های این جشن بود.