کد خبر: 2322 ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷

امام جمعه اردبیل:

ایجاد عدالت اجتماعی و توازن در توسعه کشور اولویت نمایندگان مجلس قرار گیرد

امام جمعه اردبیل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردبیل به ملاقات خود با رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: در این ملاقات تسریع در پروژه راه‌آهن اردبیل مورد مذاکره قرار گرفت.

ایجاد عدالت اجتماعی و توازن در توسعه کشور اولویت نمایندگان مجلس قرار گیرد

به گزارش ابصارنیوز به نقل از تسنیم،آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل با اشاره به ملاقات خود با رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: در این ملاقات تسریع در پروژه راه‌آهن اردبیل مورد مذاکره قرار گرفت و رئیس جمهور و معاون اول وی قول رسیدگی و پیگیری دادند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افزود: در این ملاقات ناراحتی شدید اهالی استان از تأخیر این پروژه و پیشرفت پروژه‌های مشابه در سایر استان‌ها به استحضار آنها رسید.

وی در مورد منطقه آزاد استان اردبیل بیان کرد: لایحه منطقه آزاد 7 استان با هم به مجلس خواهد رفت، طبعا نمایندگان 6 استان به آن رأی مثبت خواهند داد و احتیاجی به تماس با آنها نیست و ما در حال مذاکره با نمایندگان سایر استان‌ها هستیم تا در تصویب این لایحه با استان همراهی کنند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت افتتاح مجلس جدید در هفته جاری نکات مهمی را به نمایندگان توصیه کرد.

آیت‌الله عاملی گفت: لزوم عدالت اجتماعی بین مناطق مختلف کشور و توازن در توسعه بین استان‌ها و شهرها و رعایت عدالت در مدیریت منابع انسانی و برخورداری از بیت المال و غیره از نکاتی است که باید نمایندگان نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

امام جمعه اردبیل نمایندگان را به طراحی نظام دقیق صیانت و عنایت بسیار ویژه به فرهنگ کشور و سرمایه‌های اجتماعی و لزوم عنایت ویژه به مدیریت مصرف انرژی در کشور و ایجاد زمینه تولید انرژی توسط بخش‌های غیردولتی به ویژه آحاد جامعه، توصیه کرد.

انتهای پیام/