کد خبر: 2379 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴

امام جمعه اردبیل:

شاهکار بزرگ حضرت امام(ره) جدا کردن اسلام ناب محمدی از اسلام آمریکایی است

امام جمعه اردبیل گفت: امام خمینی(ره) در داخل کشور حاکمیت ملی، عزت و اقتدار و غرور مقدس ملت ما را احیاء کرد و در خارج موجب بزرگترین بیداری اسلامی و احیاگر اسلام ناب محمدی شد.

شاهکار بزرگ حضرت امام(ره) جدا کردن اسلام ناب محمدی از اسلام آمریکایی است

به گزارش ابصارخبر به نقل از تسنیم اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت ماه مبارک رمضان اهالی را به استفاده شایسته از این سفره بزرگ الهی دعوت کرده و از مردم خواست تا در مجالس وعظ و قرائت قرآن و اطعام مستمندان مشارکت کنند.

وی گفت: شرف و فضیلت ماه رمضان نه از روزه بلکه از نزول قرآن است و لذا قرائت قرآن در ماه رمضان فضیلتی فوق‌العاده دارد که افزایش قیمت محصولات غذائی مورد نیاز روزه‌داران را اهانت به ضیافت، صاحب ضیافت و اهل ضیافت و مهمانان خداوند برشمرد و از کسبه  و اهل بازار خواست با معامله با خداوند از هرگونه افزایش قیمت خودداری کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل افزود: ماه رمضان  دارای شفاعت و خصومت در نزد خداوند است که گناه در این ماه و روزه‌خواری، موجب خصومت ماه رمضان به جای شفاعت است و پیامبر اسلام (ص) از چنین شخصیتی تبرّی جسته است.

آیت‌الله عاملی در رابطه با عظمت شخصیت امام خمینی(ره)، تصریح کرد: رمز موفقیت آن مرد بزرگ الهی  اخلاص، توحید، شجاعت، غیرت، روحیه جهادی، بصیرت و مردمی بودن است که شاهکار بزرگ حضرت امام(ره) جدا کردن اسلام ناب محمدی از اسلام آمریکایی است.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) در داخل کشور حاکمیت ملی، عزت و اقتدار و غرور مقدس ملت ما را احیاء کرد و در خارج موجب بزرگ‌ترین بیداری اسلامی و احیاگر اسلام ناب محمدی شد.

امام جمعه اردبیل گفت: جنگ پنهان غرب با تمدن اسلامی از نقطه انقلاب اسلامی شروع شده و تمام نا‌آرامی‌ها و درگیری‌های خاورمیانه بعد از انقلاب اسلامی است و هدف از ساختن گروه‌های منحرفی مثل القاعده، طالبان و داعش  گرفتن پرچم بیداری اصیل اسلامی با اندیشه اسلام ناب محمدی از دست حضرت امام خمینی(ره) و منحرف ساختن امت است.

انتهای پیام/