کد خبر: 2432 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲

جشنواره فعالیت های برتر علمی دانشجویی برگزار می شود

مسئول علمی بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت:جشنواره فعالیت های برتر علمی دانشجویی در راستای اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل برگزار می شود.

جشنواره فعالیت های برتر علمی دانشجویی برگزار می شود

به گزارش ابصارخبر، رضا ندایی مسئول علمی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل از برگزاری جشنواره فعالیت های برتر علمی دانشجویی در آینده نزدیک خبرداد و گفت: این جشنواره به منظور انعکاس فعالیت های دانشجویی در زمینه تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خصوص مطالبه گری و اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

مسئول علمی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش فردی و تشکلی برگزار می شود افزود: بخش فردی این جشنواره شامل اختراعات، ابتکارات علمی و برگزیدگان علمی در استان، پایان نامه ها و پروژه های دانشجویی( که در راستای یکی از مسائل استان یا کشور تعریف یا اجرا شود) است.

ندایی نشریات، یاداشت ها و مقاله های تخصصی، بازدید های تخصصی و هدفمند علمی، کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی در موضوعات تخصصی، بیانیه ها و نامه های تخصصی و برنامه های دانشگاهی گفتمان ساز در موضوعات تخصصی (سخنرانی، مناظره، سمینار، همایش، نمایشگاه و غیره) را نیز از بخش  گروهی جشنواره فعالیت های برتر دانشجویی برشمرد.

وی در ادامه سخنان خود نقش دانشجویان در جنگ نرم را خاطر نشان کرد و گفت: فعالیت های مجازی نظیر راه اندازی سامانه پیامکی برای تأثیرگذاری روی مسئولین، شبکه اجتماعی، سایت، وبلاگ، تولیدات مولتی مدیا را از  بخش های مشترک جشنواره فعالیت های برتر علمی دانشجویی هستند.

مسئول علمی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل حضور دانشجویان بسیجی در همه صحنه ها و میادین را یاداور شد و افزود:فعالیت های مردمی نظیر توزیع محصولات در هیات ها، مساجد، امام زاده ها، پایگاه های برگزاری نمازجمعه، راهپیمایی ها و تحصن های اعتراض آمیز نیز مورد توجه ویژه جشنواره قرار خواهد گرفت.

ندایی با بیان اینکه کلیه دانشجویان می توانند در این جشنواره شرکت کنند گفت: دانشجویان علاقمند می توانند آثار و مستندات خود را به کلیه پایگاه ها و حوزه های بسیج دانشجویی در استان ارائه دهند.

انتهای پیام/