کد خبر: 2457 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶

به همت دفتر صدور انقلاب اسلامی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)

دوره آموزشی "دانشجوی انقلابی در عرصه بین الملل" برگزار می شود

دوره تربیتی آموزشی امام موسی صدر، فضایی برای تعامل و آشنایی فعالان دانشجویی عرصه جهان اسلام و بین الملل با یکدیگر، و با موضوعات جهان است که اولین دوره سراسری آن در تیرماه 1395 در دو شهر تهران و قم برگزار می شود.

دوره آموزشی "دانشجوی انقلابی در عرصه بین الملل" برگزار می شود

به گزارش ابصارخبر به نقل از دانا, دوره تربیتی آموزشی امام موسی صدر، فضایی برای تعامل و آشنایی فعالان دانشجویی عرصه جهان اسلام و بین الملل با یکدیگر، و با موضوعات جهان است که اولین دوره سراسری آن در تیرماه 1395 در دو شهر تهران و قم برگزار می شود.

موضوع این دوره «دانشجوی انقلابی در عرصه بین الملل» است که در چهار محور شناختی، تحلیلی، مهارتی و زبانی برگزار خواهد شد. سرفصل های این دوره عبارت اند از: مهدویت و جهان اسلام، دیپلماسی فرهنگی و صدورانقلاب، آشنایی با اندیشه متفکران جهان اسلام، جریان شناسی سیاسی و فرهنگی جهان اسلام، آشنایی شبکه های اجتماعی و عملیات در آن ها، مکالمه به زبان عربی و...
 

دوره امام موسی صدر با حضور اساتید مطرح و مجرب و فعالان عرصه جهان اسلام از کشورهای مختلف برگزار می شود و برنامه های دوره در قالب کلاس، کارگاه، بازدید، دیدار، حلقه های مباحثاتی و هم اندیشی اجرا خواهد شد.

در پایان دوره نیز به شرکت کنندگان موفق گواهی شرکت در دوره اعطاء می شود.

ثبت نام اولیه از تاریخ 23 خرداد الی 31 خرداد 1395 و از طریق ارسال مشخصات به شماره 09198832451 صورت خواهد گرفت.
لازم به ذکر است این دوره مخصوص دانشجویان برادر می باشد و بدلیل محدودیت های موجود، از بین ثبت نام کنندگان اولیه گزینش بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام/