کد خبر: 2636 ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱

رئیس دانشگاه ازاد اردبیل گفت:

دریافتی کارکنان و هیأت علمی دانشگاه آزاد کمتر از دانشگاه‌های سراسری و پیام نور است

علی شامل رئیس دانشگاه ازاد اردبیل ظهر امروز در پاسخ به سؤال خبرنگاران در مورد فیش‌های حقوقی دانشگاه آزاد گفت:دریافتی رئیس، معاونان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد کمتر از دانشگاه‌های سراسری و پیام نور است.

دریافتی کارکنان و هیأت علمی دانشگاه آزاد کمتر از دانشگاه‌های سراسری و پیام نور است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، رئیس دانشگاه ازاد اردبیل ظهر امروز در پاسخ به سؤال خبرنگاران در مورد فیش‌های حقوقی دانشگاه آزاد گفت:دریافتی رئیس، معاونان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد کمتر از دانشگاه‌های سراسری  و پیام نور است.

رئیس دانشگاه ازاد اردبیل: با اشاره به رتبه علمی و پست مدیریتی خود گفت: من به عنوان دانشیار پایه 18 و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، هفت میلیون تومان دریافتی داشتم و این در حالی  است که فردی همتراز من در دانشگاه‌های سراسری چندین برابر این مبلغ حقوق دریافت می‌کنند.

شامل به ابهامات به وجود آمده در برخی از فیش‌های حقوقی اعضای هیأت علمی در دانشگاه ها نیز اشاره کرد و گفت: برخی از اساتید دانشگاه ها با توجه به اینکه در هر 6 ماه حق‌الزحمه غیرمستمر در قالب استاد راهنما و بررسی پایان‌نامه‌ها پرداخت می‌شود که فبش های حقوقی برخی از اعضای هیأت علمی دانشگاهها بخصوص در رشته های خاص و دارای مخاطب در ان برهه رقم نسبتا  بالایی نشان  داده می‌دهد  و الا حقوق مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه ها بخصوص دانشگاه ازاد که از بودجه دولتی استفاده نمی کند کمتر از دانشگاه های سراسری است.

انتهای پیام/