پربازدیدترین ها

کد خبر: 264 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵

اعتراض فعالان ورزشی پارس آباد مغان

پارس آباد مهد ورزشکاران و قهرمانان کشوری و جهانی در عرصه های مختلف ورزشی بوده، چرا به جای استفاده از این ورزشکاران از فردی که در گذشته آزمونش را در برخی شهرها بنا به دلایلی پس داده برای مدیریت استفاده می شود.

به گزارش ابصار نیوز به نقل از آران مغان،  روز گذشته در حالی مروت مهرآور رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آباد جایش را به انور موسی زادگان داد که این انتخاب در سکونت رسانه های خبری و بدون حضور ورزشکاران و هیئت های ورزشی این شهرستان صورت گرفت.

در حالی که سه روز از انتصاب موسی زادگان بعنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان پارس آباد نگذشته است که امروز فعالان جامعه ورزشی این شهرستان در نامه ای که یک نسخه از آن در اختیار آران مغان قرار گرفته، از ملاک های انتخاب سرپرست جدید این اداره انتقاد کرده و گفته اند: چگونه فردی که در گذشته به دلایل ضعف و سوء مدیریتی و ... در پست مدیریتی اش رفوزه شده، امروز به یکباره سر از صندلی ریاست اداره ورزش و جوانان پارس آباد سر درآورده است.

در این نامه که به امضای تعدادی از ورزشکاران و مربیان ورزشی این شهرستان به امضاء رسیده است، همچنین به نادیده گرفته شدن افراد با تجربه و متخصص در امر ورزش در پارس آباد اشاره شده و آمده است، در حالی که پارس آباد مهد ورزشکاران و قهرمانان کشوری و جهانی در عرصه های مختلف ورزشی بوده، چرا به جای استفاده از این ورزشکاران از فردی که در گذشته آزمونش را در برخی شهرها بنا به دلایلی پس داده برای مدیریت استفاده می شود.

در این نامه اشاره شده است، ما فعالان ورزشی شهرستان پارس آباد نسبت به این انتخاب معترض بوده و مراتب اعتراض خود را به مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل نسبت به این انتخاب می رسانیم.

و من الله التوفیق

فعالان جامعه ورزشی شهرستان پارس آباد

انتهای پیام/