کد خبر: 328 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی:

دولت در همدلی با مردم پیش قدم شود

دبیرجامعه اسلامی دانشگاه محقق اردبیلی گفت:همان طور که در شعار سال هم آمده، همه ملت و به ویژه قشر دانشجو از مسئولین انتظار دارند تا با قدم های استوار در مسیر مشخص شده حرکت کنند و برای اجرایی کردن این همدلی و هم زبانی پیش‌قدم شوند.

دولت در همدلی با مردم پیش قدم شود

به گزارش ابصارنیوز راهب محمدی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با خبرنگار سبلانه، گفت: بدون تردید سالی که با نام "دولت وملت همدلی و هم زبانی" نامگذاری شده می‌تواندخط روشنی برای عزتمندی هرچه بیشتر ملت ایران باشد .

 

وی افزود: همان طور که در شعار سال هم آمده، همه ملت و به ویژه قشر دانشجو از مسئولین انتظار دارند تا با قدم های استوار در مسیر مشخص شده حرکت کنند و برای اجرایی کردن این همدلی و هم زبانی پیش‌قدم شوند.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه امیدوار بودیم همدلی و همزبانی دولت با ملت با آغاز سال مضاعف شود، تصریح کرد: شارلاتانیسم رسانه ای اخیر در خصوص مذاکراتی که نتیجه‌اش هنوز در هاله ای از ابهام است و نقل و قول های ضد و نقیض طرفین مذاکره کننده، تعجب همه را بر انگیخته است.

 

وی با بیان اینکه ملت بصیر ایران به‌صورت کاملا آشکار و به روشنی در 22بهمن سال 93 مطالبات خود را مطرح کردند، گفت: امیدوار کردن مردم به آرزو های واهی خوب نیست، امیدواریم در ادامه راه برای کسب موفقیت هر چه بیشتر ، هماهنگی در مدیریت کلان و عمل به توصیه های رهبری بیشتر مورد توجه قرار بگیرد تا فضا برای موفقیت بیشتر کشورمان فراهم شود.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: انشاالله در نگارش نهایی توافق نامه، شاهد عملکردی بهتر و نظاره‌گر رشد و شکوفایی ایران اسلامی باشیم.

 

انتهای پیام/