کد خبر: 424 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱

فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد:

دین اسلام، عین العلم است/دموکراسی آمریکایی توهین به انسانیت است

روح اله شریفی استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران در جمع دانشگاهیان محقق اردبیلی دموکراسی آمريکايی را زير سوال برد و گفت: در اين نوع از دموکراسی، به انسانيت توهين می شود.

دین اسلام، عین العلم است/دموکراسی آمریکایی توهین به انسانیت است

 به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، همایش علمی با حضور روح الله شريفی، فارغ التحصيل رشته پاتوبيولوژی و سرطان شناسی از دانشگاه هاروارد در دانشکده علوم پايه محقق اردبیلی برگزار شد

 شريفی در این همایش، اهميت دين اسلام را متذکر شد و تصریح کرد: دين اسلام عين علم است،

این استاد دانشگاه علت روحیه ضعیف دینی و معنوی دانشجویان امروز را در خود دانشگاه و اساتید ارزیابی کرد و گفت: اگر امروزه دانشجويان با روحيه دينی و معنوی ضعيف فارغ التحصيل می شوند مقصر اصلی خود ما اساتيد و مدرسان هستيم؛ چرا که به آنها با دلايل روشن اثبات نکرده ايم که مسائل علمی روز با دين قابل اثبات است.

این نخبه بسیجی با بیان اینکه امروزه دموکراسی آمريکايی را به راحتی می توان زير سوال برد گفت: در اين نوع از دموکراسی، به انسانيت توهين می شود.

شريفی که دوره تخصص خود را در دانشگاه هاروارد گذرانده است افزود؛در خود دانشگاه هاروارد نيز در بسياری از موارد نقض دموکراسی را بطور آشکار، شاهد بوديم.

سرطان شناس دانشگاه هاروارد گفت:دموکراسی واقعی را پيامبر اکرم (ص) در مکه پياده نمودند که اميدواريم با ظهور حضرت ولی عصر (عج) بار ديگر شاهد برقراری عدالت در سراسر جهان باشيم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه ی چند مورد از مستندات دينی در زمينه حجاب که در سال های اخير کشف شده است پرداخت و گفت: حجاب باعث تحريک جريان خون محيطی در ناحيه پوشيده شده و افزايش سلول های دفاعی در ناحيه پوششی  می شود.

استاد دانشگاه شهید بهشتی افزود: اين که طبق توصيه های دينی قرص صورت و مچ دست می تواند آزاد باشد به اين دليل علمی است که در معرض نور خورشيد قرار گرفتن اين دو بخش از بدن به مدت 20 دقيقه در روز در مورد خانم ها، ميزان ويتامين D بدن را برای 24 ساعت تامين می نمايد.

متخصص پاتوبيولوژی مفيد بودن پوشش گردن در زنان را خاطرنشان کرد و گفت:در صورت تابش نور خورشيد به طور متوالی به غده تيروئيد گردن خانم ها، بدون شک بافت های این قسمت دچار آسيب جدی خواهد شد.

وی در پایان دائم الوضو بودن انسان را مورد تأکید قرار داد و گفت: تماس آب با آرنج دست از نظر علمی موجب با نشاط بودن انسان در فعاليت های روزانه می شود.

همایش تاثیر دین در علم با سخنرانی روح اله شریفی استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران و با حضور اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در دانشکده علوم پایه این دانشگاه به همت معاونت فرهنگی اجتماعی محقق اردبیل برگزار شد.

انتهای خبر/ج