کد خبر: 563 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰

در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

نمایشگاه عکس عجایب خلقت

نمایشگاه عکس با موضوع عجایب خلقت از مجموعه اثار آیدین صادقی مقدم ، دانشجوی دانشگاه ازاد اسلامی اردبیل به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

نمایشگاه عکس عجایب خلقت

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، نمایشگاه عجایب خلقت با ارائه 16 قطعه عکس، عجایب طبیعت استان اردبیل و سایر مناطق کشور را به تصویر کشیده است.

آیدین صادقی مقدم عکاس این مجموعه صاحب چندین مقام کشوری و دبیر نخستین جشنواره عکس حماسه حضور و نماز ،محرم و عاشورا در دانشگاه های اردبیل بوده است.

وی هدف خود را از برگزاری این نمایشگاه نشان دادن عظمت خلقت خداوند عنوان کرد و گفت انسان با دیدن این همه زیبایی باید شکرگذار نعمات خداوند باشد.

نمایشگاه عجایب خلقت به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی در خانه فرهنگ این دانشگاه در حال برگزاری می باشد.

آیدین صادقی مقدم دانشجوی رشته زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، سابقه بیش از 15 سال هنر عکاسی را در کارنامه خود دارد.

انتهای خبر


نظرات بازدیدکنندگان

علی رضایی
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰

سلام علیکم خسته نباشین از تصاویر نمایشگاه هم در سایت بگذارید چون بنده فرصت دیدن از نمایشگاه رو نداشتم ممنون میشم از اثار در سایتتون بگذارید با تشکر علی رضایی