کد خبر: 6782 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰

نظرخواهی انتخاب مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل + تصاویر

جلسه نظرخواهی انتخاب مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل با حضور اعضای فعال بسیج دانشجویی این دانشگاه آزاد و 4 عضو شورای مرکزی بعنوان کاندید در سالن اجلاس دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد.

نظرخواهی انتخاب مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل + تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز جلسه نظرخواهی انتخاب مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل با حضور اعضای فعال بسیج دانشجویی  این دانشگاه آزاد  و 4 عضو شورای مرکزی بعنوان کاندید در سالن اجلاس دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد.

سجاد محمدی مسئول تشکیلات سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل در این جلسه به تشریح اهمیت برگزاری جلسه نظرخواهی انتخاب مسئول جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه پرداخت و گفت: بسیج دانشجویی بعنوان بدنه فعال جامعه وظیفه کادرسازی  و تربیت نیروهای تراز انقلاب و زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) را بر عهده دارد بنابراین مسئول بسیج دانشجویی یک پایگاه و حوزه خود دارای شخصی باشد که بتواند از عهده این امور به خوبی بر اید.

وی با بیان اینکه اغلب مدیران سطوح مختلف کشور خروجی حوزه و دانشگاه هستند گفت: اغلب مدیران انقلابی موفق توفیق حضور در رده های مختلف بسیج بویژه دانشجویی را داشته اند و به خاطر برکات حضور در بسیج است که توانسته اند به موفقیت های روز افزون برسند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح اهداف و ماموریت های بسیج دانشجویی پرداخت و گفت: مسئول بسیج دانشجویی یک دانشگاه باید در کنار برنامه ها و ماموریت های محوله بکوشد تا با استفاده از بسترها و پتانسیل های بسیج دانشجویی علاوه بر کادرسازی برای نظام، نیروهای همطراز برای انقلاب نیز پرورش دهد.

در ادامه این جلسه محسن رمضانی، مهدی مهرانی، پوریا خلیلی نیا و میلاد بیغاله از اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اردبیل و کاندیداهای تصدی مسئولیت بسیج دانشجویی این دانشگاه به بیان مطالب  و دیدگاه های خود در این خصوص پرداختند.

انتهای پیام/