کد خبر: 691 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱

مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل:

خدمات تأمین اجتماعی الکترونیکی می شود

احد پنبه ای در کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه محقق اردبیل گفت: طرح الکترونیکی کردن خدمات سازمان به منظور ایجاد تسهیل در امور مشتریان و کارفرمایان انجام شده بطوریکه هم اکنون 90 درصد از لیست بیمه‌ها به صورت اینترنتی اداره می شود.

خدمات تأمین اجتماعی الکترونیکی می شود

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، احد پنبه‌ای مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل ظهر امروز در همایش گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی که در آمفی تئاتر دانشکده فنی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد به میزان مستمری بگیران استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر یک هزار و 500 نفر در سطح استان اردبیل از مستمری بیمه بیکاری استفاده می‌کنند.

وی به تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در استان اشاره کرد و گفت: 170 هزار نفر بیمه شده در استان اردبیل از خدمات مختلف سازمان تامین اجتماعی بهره مند هستند.

پنبه‌ای از تحت پوشش 20 هزار کشاورزی اردبیلی در سازمان تامین اجتماعی خبرداد و افزود: بخش کشاورزی سهم عمده‌ای در تولیدات  غیر نفتی دارد لذا توجه به این قشر از جامعه نگاه ویژه ای را می طلبد.

وی به مزایای بیمه کشاورزی اشاره کرد و افزود:‌ در این نوع بیمه‌ها با حمایت‌های دولتی ، کشاورزان تنها با پرداخت 7 درصد  حق بیمه می‌توانند تحت پوشش قرار بگیرند که این فرصت بسیار مناسبی برای کشاورزان استان است.

پنبه‌ای در پایان سخنانش به الکترونیکی شدن کلیه خدمات تامین اجتماعی در اینده ای نزدیک اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور ایجاد تسهیل در امور مشتریان و کارفرمایان انجام شده به طوری که 90 درصد بیمه‌ها به صورت اینترنتی اداره می شوند.

انتهای پیام/ ج