کد خبر: 693 ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱

معاون استانداراردبیل:

پیشرفت استان اردبیل درگرو توسعه شرکت های دانش بنیان است

اقبال عباسی معاون استانداراردبیل در آستانه سفر معاون علمی پژوهشی رئیس جمهور در جمع خبرنگاران گفت: پیشرفت استان در گرو توسعه پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان است.

پیشرفت استان اردبیل درگرو توسعه شرکت های دانش بنیان است

به گزارش ابصارنیوز، اقبال عباسی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران و روسای دانشگاه‌های اردبیل با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری در استان اردبیل بسیار دیرتر از سایر استان‌های کشور راه‌اندازی شده است گفت:باید برای توسعه این پارک، دولت و مسئولان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه پارک‌های علم و فناوری مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان در استان باید توسعه یابد، گفت: یکی از راهکارهای توسعه و پیشرفت استان توسعه پارک‌های علم و فناوری شرکت‌های دانش بنیان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل بیان کرد: متأسفانه شرکت‌های دانش بنیان در استان کم است و باید در این راستا برای افزایش این شرکت‌ها برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام شود.

عباسی با بیان اینکه فعالیت‌های علمی و فناوری استان اردبیل نیز به مراتب پایین‌تر از سایر استان‌ها است، افزود: باید از حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در راستای توسعه شرکت‌های دانش بنیان و فعالیت‌های علمی و فناوری استفاده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل افزود: سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور فرصتی مناسب برای توسعه و پیشرفت دانشگاه‌های استان است و باید در این راستا با برنامه‌ریزی‌های مناسب مطالبات اساسی دانشگاه‌ها را از معاون علمی رئیس جمهور درخواست کنیم.

انتهای پیام/ ج