کد خبر: 7515 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲

کرسی آزاد اندیشی کار آفرینی در "مامایی – آری یا نه " در اردبیل

اولین کرسی آزاد اندیشی کار آفرینی در" مامایی – آری یا نه " در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.

 کرسی آزاد اندیشی کار آفرینی در "مامایی – آری یا نه " در اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، اولین کرسی آزاد اندیشی کارآفرینی در "مامایی – آری یا نه؟" با حضور دکتر مولائی ریاست دانشکده پرستاری و مامایی، دکتر حسین نژاد مسئول بستر توسعه کارآفرینی در بستر دانشگاههای نسل سوم، فیروزه اسدزاده مدیر گروه مامایی دانشگاه و ژاله وثوقی کارشناس مسئول مامایی دانشگاه روز سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در سال شهید دهقانی‌نیا برگزار شد.

 در این نشست اعضای حاضر به بحث پیرامون کارآفرینی در مامایی، راهکارهای ارتقای امید به آینده شغلی و همچنین بررسی پتانسیل های موجود در حرفه مامایی پرداختند.

بهنام مولائی رئیس دانشکده پرستاری و مامایی در سخنانی ضمن تشکر از برگزار کنندگان این نشست، کارآفرینی در هر حرفه را از مولفه‌های مهم در آن حرفه خواند و آن را به عنوان عامل فراغ خاطری دانست که میتوان به واسطه آن واقعیات خود را مورد شناسایی قرار داد.

وی همچنین از دانشجویان خواست از همین امروز برای کسب مهارتهای جدید در کنار این حرفه اقدام کرده و گام جدیدی را به سوی آینده‌ای روشن برای خود بردارند.

خبرنگار: یوسف نوروز

انتهای پیام/ج