کد خبر: 7533 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰

بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان استان اردبیل به مناسبت روز قدس

حمایت وپشتیبانی کشورهای سست عنصراعراب که جیره خوار و مزدور استکبار در منطقه هستند، بدانند که با برقراری روابط دوستانه با رژیم صهیونیستی، ننگ ابدی را برای خود رقم زده‌اند.

سازمان بسیج حقوقدانان استان اردبیل با صدور بیانیه ای مسئله قدس را مهم‌ترین مسئله جهان اسلام و تدبیرحکیمانه و راهبردی امام خمینی(ره) برای مقابله با استکبار عنوان کرد و اعلام داشت:  باگذشت 40سال از انقلاب اسلامی وآغاز گام دوم انقلاب ، این تدبیر و دور اندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس که نشان از بصیرت وآینده نگری دقیق ایشان بود، استکبار ستیزی و مقاومت در برابررژیم غاصب صهیونیستی  وحامی ظاهرا ابرقدرت پوشالی ، ظلم و جور را معنایی دوباره بخشید و روحی تازه در کالبد جهان اسلام دمید.اکنون که این رژیم غاصب صهیونیستی وآمریکای جنایتکار در مخمصه و تنگنای استراتژیک قرارگرفته ومتوسل به مذاکره شده است . نشان از ضعف وخودباختگی در برابر جهان اسلام است.

این بیانیه می افزاید: رژیم صهیونیستی و حامی او آمریکای تروریست باید بداند که قدرت زورگویی منافقانه روبه پایان است. حمایت وپشتیبانی کشورهای سست عنصراعراب  و آل سعود و کشور‌هایی مانند امارات و بحرین که جیره خوار و مزدور استکبار در منطقه هستند نیز آگاه باشند با برقراری روابط دوستانه با رژیم صهیونیستی ننگ ابدی را برای خود رقم زده‌اند که موجب نفرت همه امت اسلامی از این سیاست‌های ننگین و زبونانه گشته است.

این بیانیه می افزاید: روزجهانی قدس، روز امید بخش و اتحاد مسلمانان بیدار در سایه مقاومت و روز انذار و نفرت غافلان و ساده لوحان و منحرفان از سراب مرگ آور سازش است.

سازمان بسیج حقوقدانان استان اردبیل در پایان بیانیه خود ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین از ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی دعوت کرد تا هم صدا با همه مسلمانان غیور و ظلم ستیز در سراسر دنیا با حضوری پرشور و دشمن‌شکن در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس ،همچون سال‌های گذشته با شکوه شرکت نموده و تجدید پیمان با آرمان‌های والا و مقدس جمهوری اسلامی ایران وامام راحل و رهبر عزیزمان فریاد حق‌طلبی و آزادى فلسطین و فلسطینیان را از چنگال غاصبان صهیونیست و جنایتکار به گوش سردمداران و ابرقدرت‌های شرق و غرب برسانند.

انتهای پیام/ج