کد خبر: 7535 ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰

حاشیه نگاری روز جهانی قدس در اردبیل + تصاویر

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس سال 1398 اردبیل که با شعار «روز جهانی قدس، شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین» برگزار شد، با حاشیه های شور انگیزی رو به رو بود.

حاشیه نگاری  روز جهانی قدس در اردبیل + تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر،  مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس سال 1398 صبح امروز مصادف با آخرین جمعه رمضان 1440 در سراسر استان اردبیل در مسیرهای منتهی به میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار شد.

شعار محوری روز جهانی قدس در سال ۹۸ «روز جهانی قدس، شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین» اعلام شده بود که در این راهپیمایی، مردم  مومن و متدین اردبیل با فریاد شعارهایی چون مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ، در طول مسیر راهپیمایی این شعارها را طنین انداز کردند.

حضور پیرمرد دوچرخه سوار در راهپیمایی روز قدس مزین به پرچم ایران در راهپیمایی امروز قابل توجه بود.

همچنین در این مراسم پلاکاردهایی با مضمون فلسطین آزاد خواهد شد، قدس پایتخت ابدی فلسطین، در دست راهپیمایی کنندگان قرار داشت.

بارش باران نیز طراوت خاصی به راهپیمایی روز جهانی قدس در اربیل بخشید.

در میان اقشار مختلف مردم در راهپیمایی جهانی روز قدس، حضور پیرمردان و پیرزنان روزه‌دار و کودکانی که پدران و مادرانشان را همراهی می‌کردند، قابل توجه بود.

در بخش میانی مسیر رهپیمایی نیز حضور ورزشکاران با لباس فرم خیره کننده بود

دانشجویان بسیجی نیز با راه اندازی تریبون آزاد به تبیین علت های حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند

در این میان گروه سرود دانشجومعلمان اردبیل نیز با اجراهای متعدد خود شرکت کنندگان در راهپیمایی را به وجد آورده بودند.

کودکان نیز با حضور در غرفه های نقاشی و ارائه آثار خود کتاب هایی را از سوی برگزارکنندکان غرفه، بعنوان هدیه دریافت می کردند.

جمعی از جوانان نیز با راه راه اندازی غرفه رنگ آمیزی، روی صورت و دستان کودکان و نوجوانان پرچم ایران را نقاشی می کردند.

کاریکاتوریست های هنرمند نیز دور هم جمع شده بودند تا با خلق آثاری درباره روز جهانی قدس حمیت خود از مردم مظلوم فلسطین را با زبان هنر اعلام کنند.

انجمن دارت استان اردبیل نیز با راه اندازی غرفه دارت در طول مسیر راهپیمایی جوانان را به وجد آوره بود چراکه شرکت کنندگان در این مسابقه بایستی تیرهای خود را به هدف که چهره های سران استکبار بر آن نقش بسته بود می زدند تا جایزه خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/ج