کد خبر: 7786 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳

افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور

یازده نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور موفق به کسب رتبه های برتر کشوری شدند.

افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور

به گزارش ابصارخبر، علی عبداللهی کارشناس قرآن و عترت دانشگاه محقق اردبیلی از افتخار آفرینی دانشجویان این دانشگاه در سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور خبرداد و گفت: یازده نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی موفق به کسب رتبه های برتر کشوری شدند.

وی افزود: در این جشنواره سه نفر از دانشجویان  به نام های نرگس سلطان زاده در رشته نقاشی، حسن سلامی بیگ باغلو در رشته ترجمه و تفسیر قرآن و عارفه منصوری در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم موفق به کسب رتبه اول شدند.

وی گفت: احد حاجی زاده در رشته دعا و مناجات،فاطمه وطن پرست در رشته احادیث اهل بیت (ع) و محمد الماسی در رشته خوشنویسی موفق به کسب رتبه دوم شدند.

وی افزود:وحید رحمانی در رشته اذان، سمیه محمدی حمیدی در رشته مقاله نویسی و سیدهادی سیدترابی در رشته عکاسی  موفق به کسب رتبه سوم شدند و همچنین حمزه رجبی و علی بابلانی مقدم در رشته های نقاشی و معرق به رتبه چهارم رسیدند.

از دانشجویان منتخب این جشنواره در مراسم اختتامیه­ که یازدهم مهر ماه 1398 در قم با حضور مرجع عالیقدر تشیع آیت الله العظمی جعفر سبحانی، مقام عالی وزارت جناب آقای دکتر غلامی و استاندار قم و برخی مسئولین وزارتی و استانی برگزار شد، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ج