کد خبر: 7848 ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان اردبیل:

منطق مقاومت برگ برنده انقلاب اسلامی است/ بسیج الگوی ملت های آزادی‌خواه جهان است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اردبیل به افول استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: امروز به برکت روحیه بسیجی و حضور مقتدرانه جبهه مقاومت، نقشه‌های شوم دشمنان در منطقه خاورمیانه نقش برآب شده است.

منطق مقاومت برگ برنده انقلاب اسلامی است/ بسیج الگوی ملت های آزادی‌خواه جهان است

 نشست تخصصی آشنایی با رسالت‌های بسیج با حضور دانشجو معلمان  اردبیل در سالن اجتماعات  پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد،

حجت‌الاسلام احمد زمانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل در مراسم به تبیین رسالت های بسیج پرداخت و گفت: بسیج در خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب قرار دارد و در دوران دفاع مقدس و بعد از دفاع مقدس نیز با تقدیم هزاران شهید اخلاص و وفاداری خود را به اسلام و انقلاب به نمایش گذاشته است.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون ایثارگری شهدا است، بیان کرد: رسالت امروز آحاد و اقشار مختلف مردم به خصوص دانشگاهیان در برابر رشادت‌ها و ایثارگری شهدا و رزمندگان بسیار سنگین و خطیر است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل تصریح کرد: منطق مقاومت برگ برنده انقلاب اسلامی است و امروز ملت آزادی‌خواه جهان، بسیج را به عنوان الگوی خود انتخاب کرده‌اند.

زمانی با اشاره به افول استکبار جهانی، عنوان کرد: امروز به برکت روحیه بسیجی و حضور مقتدرانه جبهه مقاومت نقشه‌های شوم دشمنان در منطقه خاورمیانه برآب شده است و در سایه این مقاومت بی‌نظیر دشمنان گزینه‌ای جز فرار از منطقه ندارند.

در جریان این نشست سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل نیز بسیج را یادگار و میراث ارزنده حضرت امام راحل(ره) دانست و گفت: امروز برکات تفکر راهبردی امام خمینی(ره) در تأسیس شجره طیبه بسیج در جامعه و در سطح جهانی مشهود است.

رضا عبدی با اشاره به وظیفه خطیر دانشگاهیان در ترویج فرهنگ ایثار و روحیه بسیجی در بستر دانشگاه، بیان کرد: رسالت امروز ما در قبال امامین انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب بسیار سنگین است که باید با اطاعت از رهبری و پیروی از شهدا به این وظیفه خطیر خود جامه عمل پوشاند.