کد خبر: 7911 ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶

فریاد طلبه اردبیلی بر سر ترامپ؛

خون سردار قاسم سلیمانی قابل معامله نیست+ فیلم

طلبه اردبیلی با بیان اینکه خون سردار قاسم سلیمانی قابل معامله نیست و دل ایرانیان تنها با انتقامی سخت تسکین پیدا می کند، گفت: پیام شهادت سردار سلیمانی، اتحاد جهانی برای مبارزه با تروریسم است.

خون سردار قاسم سلیمانی قابل معامله نیست+ فیلم

سید سعید میر احدی طلبه جوان اردبیلی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، با بیان اینکه صدای ملت ایران امروز جهانی شد، گفت: در واقع حماسه آفرینی مردم ایران و حضور ده ها میلیونی مردم در خیابان ها و میادین در مراسم بدرقه سردار سپاه اسلام، صدای جهان متحد در برابر تروریسم است.

وی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم ایران و در کشورهای مختلف جهان از جمله خود آمریکا، لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است، به اخبار منتشر شده در رسانه های رسمی غربی اشاره کرد و گفت: ترس امروز دشمن از غوغای ملت ایران در تکریم فرمانده جبهه مقاومت، آنها را بر آن داشته تا دست به معامله دیگر بزنند و مسئله تحریم را با انتقام معاوضه کنند.

این طلبه اردبیلی با بیان اینکه ملت ایران زیر بار هیچگونه سازشی نخواهد رفت: گفت: سپهبد قاسم سلیمانی شخصیتی جهانی است و انتقام وی نیز در ابعاد مختلف جهانی و به دست گروه های مختلف جبهه مقاومت گرفته خواهد شد.

میر احدی با بیان اینکه امروز همه قاسم سلیمانی هستند، تصریح کرد: جوانان این مرز و بوم هرگز اجازه نخواهند داد لحظه ای فقدان سردار بزرگ اسلام در ایران و حتی جهان اسلام احساس شود.

این طلبه اردبیلی در اجتماع بزرگ استکبارستیزی طلاب، اساتید و روحانیون حوزه های علمیه اردبیل به زبان خود ترامپ یعنی زبان انگلیسی نکات مهمی را به رئیس جمهور امریکا گفت و افزود: مرگ ذلت باری در انتظار وی و هم پیمانانش است.

Mr Trump Gambler

This is voice of our united nation and all muslims

This is voice of united world against to terorism

We are all Soleymani

Hard revenge awaits you

as our supreme leader said:

Kill us our nation will become more alive

And our last sentence

Down with USA

Down with israel

Hey US

You started

We will end it

انتهای پیام/ج