سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 8082 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴

رئیس سازمان صمت اردبیل:

آغاز احداث بزرگترین کارخانه تولید کاغذ A4 و لوازم‌التحریر در اردبیل

صادقی رئیس سازمان صمت اردبیل از آغاز احداث بزرگترین کارخانه تولید کاغذ A4 و لوازم‌التحریر در اردبیل خبر داد و گفت: فاز اول این کارخانه تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود.

آغاز احداث بزرگترین کارخانه تولید کاغذ A4 و لوازم‌التحریر در اردبیل

به گزارش ابصارخبر، رامین صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از آغاز احداث بزرگترین کارخانه تولید کاغذ A4 و لوازم‌التحریر به ظرفیت 300 تن و سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد تومان در اردبیل خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این کارخانه اشتغال 700 نفر مهیا می‌شود.

وی افزود: سال گذشته نسبت به احیا و بازگشت به چرخه تولید 56 واحد راکد اقدام شد و امسال برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده تا 80 واحد جدید نیز به چرخه تولید بازگردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: در استان اردبیل 6 پهنه معدنی وجود دارد که مطالعات آنها به همراه اکتشاف و استخراج معادن 30 تا 70 درصد پیشرفت دارد که در دو محدوده شمال و جنوب استان ذخیره معدنی طلا، مس و مولیبدن تا 50 هزار تن برآورد می‌شود.

وی از احداث دو شهرک صنعتی خصوصی معدنی در استان در 650 هکتار خبر داد و گفت: امسال توسعه صنایع معدنی در استان یکی از برنامه‌های جدی محسوب می‌شود.

صادقی تصریح کرد: در کنار پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به صاحبان واحدهای تولیدی در این شرایط کرونایی امیدواریم گام بلندی در جهش تولید و افزایش توانمندی در این بخش فراهم آید تا با رفع موانع و مشکلات بستر توسعه روزافزون شکل گیرد.

خبرنگار : رضا اصلانی