نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8126 ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲

همگام با رزمایش کمک مومنانه در اردبیل-3:

کمک مومنانه، لبیک به ندای قرآن کریم است/ توزیع 3400 بسته معیشتی به نیت شهدای استان در پارس آباد

روز سوم مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در استان اردبیل امروز با توزیع 3400 بسته معیشتی به نیت شهدای استان اردبیل در شهرستان پارس آباد تداوم یافت، تا کانون خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا در شهرستان های گرمی، نیر و مشگین شهر نیز گرم تر از گذشته شود.

کمک مومنانه، لبیک به ندای قرآن کریم است/ توزیع 3400 بسته معیشتی به نیت شهدای استان در پارس آباد

به گزارش ابصارخبر، بینِ تکرارِ مکرارت؛ کم‌تر حسی پیدا می‌شود که حال‌ِ خوب به‌همراه داشته باشد و شاهدِ اشکِ اندوه دیگران بودن خوشایند نیست اما شاهدِ اشک شوق بودن، لذت‌بخش‌ترین حسی است که می توان تجربه کرد.

توزیع 3400 بسته معیشتی به نیت شهدای استان در پارس آباد

شامگاه امروز سومین روز از مرحله اول رزمایش کمک مومنانه استان اردبیل در حالی آغاز شد که خیرین پارس آباد با توزیع 3400بسته معیشتی یاد و خاطره شهدای استان اردبیل را گرامی داشتند.

سرهنگ پاسدار حسین نوری فرمانده ناحیه پارس آباد در گفتگو با خبرنگار سبلان ما  به تشریح جزئیات رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان پرداخت و گفت: پس از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان و اعلام رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه پاسداران پیرو انجام منویان رهبر معظم انقلاب، ستاد رزمایش در پارس آباد ایجاد شد تا با ساماندهی کمک های خیرین و مردم شهرستان، بسته های معیشتی در اختیار خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا قرار گیرد.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی پیش از این با جمع اوری کمک های مردمی 1800بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده بودند، گفت: در اولین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان پارس آباد 3400 بسته معیشتی به نیت تعداد شهدای استان اردبیل بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا در این شهرستان توزیع می شود.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد در ادامه سخنان خود به تعداد خانوارهای آسیب دیده از ویروس کرونا در این شهرستان اشاره کرد و گفت: طی بررسی های انجام گرفته 6000 خانواده آسیب دید از ویروس کرونا در پارس آباد شناسایی شدند که تا پایان رزمایش همه این خانواده ها از خدمات خیرین و گروه های جهادی بهره مند خواهند شد.

کمک مومنانه، لبیک به ندای قرآن کریم است

حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان پارس آباد نیز به آثار و برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: رزمایش کمک مومنانه در واقع لبیک به ندای قرآن کریم و ولی فقیه زمان است تا با مشارکت خیرین و همدلی مخلصانه مردم، همه نیازمندان از نعمت های الهی بهره مند شوند.

وی به ایثار و فداکاری عشایر مغان در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: عشایر مغان در دوران دفاع مقدس بالاترین و بیشترین کمک های مردمی استان نسبت به جمعیت را از جبهه های مقاومت انجام دادند و در ایام کرونا نیز با حضور در عرصه خدمت رسانی  توانستند به خوبی خاطرات آن دوران را بار دیگر در اذهان زنده کنند.

توزیع بسته های معیشتی به ارزش 60 میلیون تومان در شهرستان نیر

بنیادی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نیر در گفتگو با خبرنگار سبلان ما به تشریح جزئیات رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان پرداخت و گفت: ستاد رزمایش کمک های مومنانه شهرستان نیر پس از اعلام رزمایش با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار و جمعی از خیرین نیر تشکیل شد که طی آن 200 بسته معیشتی به ارزش 60 میلیون تومان آماده و در مرحله اول رزمایش بین خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا در این شهرستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه بسته های معیتی پیش از این نیز به خانواده های آسیب دیده اهدا شده بود، گفت: همه نیری ها  با کار جهادی، فکر جهادی و حرکت های جهادی در همه عرصه ها لبیک گویان آماده جانفشانی در اجرای اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

کمک رسانی به 11هزار خانواده آسیب دیده از ویروس کرونا در شهرستان گرمی

حجت الاسلام صفری امام جمعه شهرستان گرمی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه زیباترین جلوه های ایثار، انفاق و همدلی را در کشور به نمایش گذاشت، گفت: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه که با رمز یا صاحب الزمان در حال برگزاری است کمک های خیرین، نهادها، ادارات و بنیاد مستضعفین با محوریت سپاه پاسداران در حال انجام است.

وی در ادامه سخنان خود از شناسایی 11هزار خانواده آسیب دیده از ویروس کرونا در شهرستان گرمی خبرداد و گفت: همه این خانواده ها تا پایان رزمایش کمک مومنانه از خدمات خیرین شهرستان بهره مند خواهند شد.

حجت الاسلام صفری از سپاه پاسداران به عنوان نهاد مقدس در کشور نام برد و گفت: 41 سال است که سپاه پاسداران برای حفظ امنیت در کشور با دشمن قدار در همه عرصه ها رزم و نبرد کرده است. بطوریکه در دوران دفاع مقدس در خطوط مقدم سینه سپر کرده  و در مبارزه با داعش نیز جانانه با درهم شکستن دژهای استکبار در خارج از مرزها در جنگ نیابتی فاتح میدانها شده است.

وی تحریم های ظالمانه دشمنان اسلام برابر ملت ایران را یادآور شد و گفت: سپاه پاسداران امرز در زمین، فضا و دریا از شرق تا غرب هرجا توطئه ای علم شده حضور یافته و با خنثی کردن آنها،تهدیدات را به فرصت های سازنده تبدیل کرده است.

امام جمعه گرمی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از کمک های خیرین شهرستان، بنیاد علوی، قرارگاه عمران و آبادانی، از مردم خواست تا با همدلی بیشتر  ضمن پر رنگ تر کردن سفره های اقشار آسیب دیده از کرونا، از این امتحان الهی نیز سربلند بیرون آیند.

توزیع 1450 بسته معیشتی در شهرستان گرمی

سرهنگ پاسدار طاهر رحیمی از مشارکت ائمه جمعه،خیرین، مردم نوعدوست،ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان و بنیاد مستضعفان در اجرای رزمایش کمک مومنانه در شهرستان گرمی قدرانی قدردانی کرد و گفت: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه هزار و ۴۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر شناسایی شده شهرستان توزیع شد.

وی افزود: توزیع بسته های معیشتی در مراحل بعدی رزمایش نیز در بین نیازندان و اقشار آسیب پذیر شناسایی شهرستان گرمی انجام می گیرد.

توزیع 2500 بسته معیشتی در شهرستان مشگین شهر

حجت الاسلام باوقار امام جمعه شهرستان مشگین شهر نیز در گفتگو با خبرنگار سبلان ما به تشریح جزئیات کمک مومنانه در این شهرستان پرداخت و گفت: اولین مرحله این رزمایش با توزیع 2500بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا در حال توزیع است.

وی در ادامه سخنان خود به مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه نیز اشاره کرد و گفت: کمک های خیرین همچنان ادامه دارد و گروهای جهادی با آغاز مرحله دوم رزمایش کمک های خیرین را به خانواده های آسیب دیده از کرونا اهدا خواهند کرد.

آری یک دست هم صدا دارد؛ آن‌جا که دستی می‌گیرد تا با نظارت و حمایت سپاه و بسیج، فرزندان آسیب دیده از ویروس کرونا احساس تنهایی نکنند.

مرحله دوم رزمایش نیازمند دستان هموطنان است تا تاریخ با ثبت نیکی های مردم در ایام منحوس کرونایی ، رمضانی به یاد ماندنی را در حافظه خود ثبت و ضبط کند.

انتهای پیام/ج