نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 8170 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱

مسئول مرکز بین المللی یوم القدس در ایران:

فلسطینی‌ها جرأت مبارزه را از قاسم سلیمانی‌ها آموختند / اظهارات شاه اردن، تنها مصرف رسانه دارد+فیلم

ابوسنینه مبارز فلسطینی و مسئول مرکز بین المللی یوم القدس در ایران با بیان اینکه فلسطینی‌ها با الهام از انقلاب اسلامی ایران، جرأت مقاومت و ایستادگی در برابر صهیونیست‌های اشغالگر را پیدا کردند گفت: فرماندهانی چون قاسم سلیمانی راه مبارزه با صهیونیست‌ها را به فلسطینی‌ها آموختند.

فلسطینی‌ها جرأت مبارزه را از قاسم سلیمانی‌ها آموختند / اظهارات شاه اردن، تنها مصرف رسانه دارد+فیلم

به گزارش ابصارخبر، عبدالرحمن ابوسنینه مبارز فلسطینی و مسئول مرکز بین المللی یوم القدس در ایران بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی قدس که در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد به تبیین موقعیت فعلی فلسطین پرداخت و گفت: مردم فلسطین مقاومت و ایستادگی امروز خود برابر رژیم غاصب صهیونیست را مدیون انقلاب اسلامی ایران و تدبیر عالمانه رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در تعریق روز جهانی به نام روز قدس می دانند چراکه فلسطینی ها با درک حمایت های معنوی ایران از آنها، نسبت به آینده خود و رهایی فلسطین و قدس شریف بیش از هر زمان دیگری امیدوارتر  شده اند.

وی در ادامه سخنان خود به مقایسه ایران در زمان شاه خائن و پس از انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: قبل از انقلاب اسلامی ایران، شاه خائن ایران در کنار تهیه اقلام خود از رژیم صهیونیستی،با کمک های مالی خود این رژیم سفاک را در رسیدن به اهداف خود یاری می کرد اما پس از انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) این فلسطین ها بودند که با حمایت های جمهوری اسلامی ایران حتی به مرزهای تکنولوژی نیز دست یافتند و در واقع به برکت انقلاب اسلامی ایران است که امروز رژیم غاصب از موشک های فلسطینی در هراس است و آرامش ندارد.

این مبارز فلسطینی به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جنگ تحمیلی که شما در ایران شاهد بودید بزرگترین هدفش ایجاد فتنه میان مسلمانان بویژه شیعیان بود چراکه این جنگ تنها جنگ ایران و عراق نبود بلکه جنک ایمان ایرانی و کفر صدامی به سرکردگی استکبار بود.

وی به واکنش های سردمداران رژیم صهیونیستی بعد از دفاع مقدس  و پیروزی ایران اشاره کرد و گفت: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بعد از دفاع مقدس ایرانی ها اعلام داشته بود که ما به ایرانی ها اجازه همسایگی در مرزهای این کشور را نمی دهیم اما امروز می بینیم که این اندیشه و تفکر ایرانی ها است که موجب شده است اسرائیلی ها با دیوار کشی اطراف خود در شهرک های خود نیز احساس آرامش نکنند و همواره در ترس و اضطراب به سر ببرند.

ابوسنینه در ادامه سخنان خود به حماسه آفرینی های فرزندان جبهه مقاومت در سوریه و لبنان اشاره کرد و گفت: به برکت وجود فرمانده بزرگ جبهه مقاومت شهید قاسم سلیمانی امروز  فلسطینی ها بیش از هر زمان دیگری از خود شجاعت نشان داده و بیش از گذشته در راه نجات کشور خود جانفشانی می کنند.

وی گفت: امروز آرمان فلسطینی ها در تدام راه شهدای جبهه مقاومت است و هرکس هم که اهل سازش است در برابر موج جدید ایجاد شده در فلسطین جرأت ابراز عقیده خود را ندارد چراکه امروز همه فلسطینی ها می دانند که تنها راه آزادی فلسطین در ایستادگی و مقاومت است و هرکس غیر از این فکر کند راه عرفات را رفته و این در واقع  به خود شلیک کرده است.

مسئول مرکز مطالعاتی یوم القدس در ایران با بیان اینکه برخی ها در تشخیص حق از باطل ضعیف هستند به شبهات مطرح شده توسط دشمنان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان قدس شریف درصدد هستند تا با شایعه پراکنی از روحیه مقاومت و ایستادگی گروه های جهادی در فلسطین بکاهند که این تنها خیالی بیش نیست.

وی به اظهارات اخیر ملک عبداله پادشان اردن در مورد فلسطین نیز اشاره کرد و گفت: مادر این شاه اردنی خود یهودی است و با توجه به اینکه فرزند دو سوم خلق و خوی و رفتار مادر را به ارث می برد، این شاه اردنی تیز به فکر خوش خدمتی به اربانان خود است و اظهاراتش تنها مصرف رسانه ای دارد و غیر واقعی است.

ابوسنینه در جواب شبهه مطرح شده در خصوص اینکه فلسطینی ها خاک خود را فروختند و اسرائیل از خاک خریداری خود دفاع می کند نیز واکنش نشان داد و گفت: اگر مردم به تاریخ مراجعه کنند به حقایقی پی خواهند برد که یهودی ها و انگلیسی ها با سند سازی و شایعه پراکنی در صدد به انحراف کشاندن حقیقت اشغال سرزمین فلسطین هستند.

وی با بیان اینکه انگلیس خبیث زمینه های ورود صهیونیست ها را به خاک فلسطین فراهم کرد، گفت: قیام شهید عزالدین قسام در برابر انگلیسی ها گواه بر این حقیقت است.

این مبارز فلسطینی با بیان اینکه انگلیسی ها بعد از واردات صهیونیست ها به فلسطین با تبلیغات منفی ذهن مردم فلسطین را مخدوش کردند گفت: انگلیسی ها به بهانه حراست از جان و مال مردم فلسطین آنها را وادار کردند تا خانه های خود را به مدت محدود ترک کنند تا مسئله صهیونیست ها حل شود و دوباره مردم به خانه های خود بازگردند  و از طرفی هم ارتش های عربی هم منطقه را خالی کردند و اینگونه بود که با خالی شدن فلسطین، یهویان صهیونیست در کمال آرامش وارد خانه های فلسطینی ها شدند در حالیکه اموال و دارایی مردم را نیز در تصاحب خود می دیدند.

وی تصریح کرد: در واقع این انگلیس خبیث بود که سرزمین فلسطین را در درون تَشتی از طلا به صهیونیست ها تقدیم کرد.

ابوسنینه در پایان سخنان خود از مردم ایران ایران خواست تا قدر انقلاب خود را بدانند و به قهرمانان جهانی خود همچون فرمانده شهید جبهه مقاومت قاسم سلیمانی افتخار کنند چراکه انقلاب ایران،  امروز تکیه گاه کشورهای ستمدیده در جهان است.

غبار روبی مزار شهدای گمنام، پخش مستند فلسطین و مداحی از جمله برنامه های گرامیداشت روز جهانی قدس  در اردبیل بود.

انتهای پیام/ج