نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 8228 ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹

مسئول بسیج حقوقدانان اردبیل:

روزگار سیاه امروز کاخ سفید، بیانگر افول ابرقدرت جهان است

روزگار سیاه امروز کاخ سفید، بیانگر افول ابرقدرت جهان است

روزگار سیاه امروز کاخ سفید، بیانگر افول ابرقدرت جهان است

به گزارش ابصارخبر، رضا ندایی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان اردبیل بعد از ظهر امروز در نشست تبیینی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از کاشناسان مسائل حقوقی در حسینیه بسیج حقوقدانان برگزار شد به تحلیل وقایع روز منطقه و جهان  پرداخت و گفت: بیداری مردم آمریکا نتیجه صدور مفاهیم انقلاب اسلامی به جهان است.

وی قیام ملت آمریکا علیه خوی استبدادی و نژاد پرستانه دولت خود را نتیجه فعالیت های ضد استکباری ایران در 40 سال گذشته دانست و گفت: امروز دست های پشت پرده رژیم آمریکا حتی برای ملت خود نیز رو شده است بطوریکه این رژیم با بیداری ملت خود در آستانه فروپاشی قرار گرفته است.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان اردبیل با بیان اینکه قیام ملت آمریکا دارای پیام خاصی برای دولتمردان این کشور است، گفت: مردم آمریکا علی رغم دسترسی به سلاح، با راهپیمایی های مسالمت آمیز، اعتراض واقعی خود را به دولت مردانشان نشان می دهند که این  موضوع، پیام خاصی برای رژیم سفاک و وحشی دولت آمریکا دارد.

ندایی در بخش دیگری سخنان خود به بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: یکی از تهدیدات مهمی که پیش روی ما قرار دارد، تهدیدات اقتصادی است که با تلاش صنعتگران، بازرگانان و کشاورزان این تهدید در آینده نزدیک به فرصت صادراتی تبدیل خواهد شد.

وی از اختلاص های کلان و خرد به عنوان یکی از روزنه های نفوذ دشمنان در نبرد اقتصادی نام برد و گفت: با اقدامات خوب و در خور توجه قوه قضائییه این دستهای پنهان در حال قطع شدن هستند.

ندایی در ادامه سخنان خود لزوم ورود آگاهانه اصحاب قلم و اندیشه در فضای مجازی را خواستار شد و گفت: امروز فضای مجازی به جولانگاه دشمنان در همه ابعاد تبدیل شده است و لازم است در این میدان مهم، افسران جنگ نرم با جانفشانی خود همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس با دفاع از مرزهای اندیشه و تفکر جوانان با پاتک های کوبنده خود مواضع دشمنان را در هم شکسته و از این فضا برعلیه خود آنان استفاده کنند.

وی از بستر فضای مجازی به عنوان بهترین فرصت برای صدور مفاهیم انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت به جهان عنوان کرد و گفت: با کمی فعالیت در این میدان می توان جبهه ای به گستره عالم،علیه خوی استبدادی مستکبران ایجاد کرد.

انتهای پیام/ج