سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8256 ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰

امام جمعه پارس آباد

مجمع نمایندگان استان مصوبات سفر وزیر راه را پیگیری کنند

امام جمعه پارس آباد گفت: جاده فعلی که در ماه گذشته چند کشته برجای گذاشته، لایق منطقه مغان نیست.

مجمع نمایندگان استان مصوبات سفر وزیر راه را پیگیری کنند

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های نمازجمعه پارس آباد با بیان اینکه ۶۸ درصد از فوتی‌های مربوط به تصادفات جاده‌ای در جاده‌های مواصلاتی مغان رخ می‌دهد اظهار کرد: جاده فعلی که در ماه گذشته چند کشته برجای گذاشته، لایق منطقه مغان نیست.

وی با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان و بازدید میدانی از جاده پارس آباد، از نمایندگان استان خصوصا نماینده پارس آباد و نایب رییس مجلس قدردانی کرده و از مجمع نمایندگان استان خواست مصوبات این سفر را در مجلس پیگیر باشند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد بیان کرد: اصناف جایگاه و نقش خود را در سلامت جامعه بیابند و خدمت‌رسان صادق در این عرصه باشند.

باقری بنابی ادامه داد:  متاسفانه در این روزها شاهد افزایش بیماری کرونا در استان و افزایش تعداد بیماران هستیم، از مردم درخواست دارم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم حضور در مراسمات پرتجمع و استفاده از ماسک در امکان عمومی در کنترل این بیماری تلاش کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد تصریح کرد: آمریکایی‌ها و غرب فشار سنگینی را در این ایام علیه جریان مقاومت وارد کرده‌اند، آنها به‌دنبال آشوب در میان این کشورها هستند تا سلاح مقاومت را بگیرند، آمریکا بداند با این برنامه‌ها همچون گذشته به‌جایی نمی‌رسد.

وی از اقدامات قوه قضاییه در راستای مبارزه با فساد قدردانی کرد.

خبرنگار : رضا اصلانی