نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 8326 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱

به مناسبت عید غدیر خم برگزار می شود؛

مسابقه کتابخوانی امیر یکتا + فایل کتاب

مظفری مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان اردبیل از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی امیر یکتا در استان خبرداد و گفت: این مسابقه به مناسبت عید غدیرخم برگزار می شود.

مسابقه کتابخوانی امیر یکتا + فایل کتاب

حسین مظفری مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل در گفتگو با ابصارخبر از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی امیر یکتا با موضوع عید سعید غدیر خم در اردبیل خبرداد و گفت: این مسابقه با هدف ترویج کتابخوانی و اشنایی عموم مردم به ویژه دانشجویان با سیره عملی و رفتاری حضرت علی(ع) در استان اردبیل برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم مردم آزاد است به جوایز این مسابقه نیز اشاره کرد و گفت: به 10 نفر از کسانیکه به سوالات مسابقه جواب صحیحی بدهند به قید قرعه کارت هدیه  ۲.۰۰۰.۰۰۰  ریالی اهدا خواهد شد.

مظفری  به زمان قرعه کشی مسابقه کتابخوانی امیر یکتا اشاره کرد و گفت: زمان قرعه کشی ۲۰ مردادماه همزمان با ولادت با سعادت امام موسی کاظم علیه السلام خواهد بود.

وی گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه می توانند کتاب فوق و فرم پاسخنامه را از طریق پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر و یا با مراجعه به کانال Farhang_sazi99@ در پیام رسان تلگرام دریافت و پس از تکمیل پاسخنامه  آن را به آیدی ya_mahdi_313_m@ ارسال کنند.

وی گفت: شرکت کنندگان همچنین می توانند پاسخ سئوالات را به ترتیب از چپ به راست به صورت یک کد 49 رقمی به همان ای دی ارسال کنند.( در این روش پاسخ الف معادل 1، پاسخ ب معادل2، پاسخ ج معادل 3 و پاسخ د معادل 4  تعریف شده است)

 

دانلود کتاب امیر یکتا

 

انتهای پیام/ج