نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8407 ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸

امام جمعه پارس آباد:

لزوم اهتمام جدی برای رفع مشکل گرانی در کشور/ سلطنت خیانتکاران عرب بزودی به پایان می رسد

حجت الاسلام باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد در خطبه های این هفته نماز جمعه به گرانی کالاهای اساسی اشاره کرد و گفت: این گرانی به خاطر بی مدیریتی دولت مردان است.

لزوم اهتمام جدی برای رفع مشکل گرانی در کشور/ سلطنت خیانتکاران عرب بزودی به پایان می رسد

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد در خطبه های این هفته نماز جمعه به گرانی کالاهای اساسی اشاره کرد و گفت: این گرانی به خاطر بی مدیریتی دولت مردان است.

وی با بیان اینکه مردم از این دولت امیدی برای کاهش قیمتها نداشته باشند، تصریح کرد: بهتر است مردم خود داد همدیگر برسند.

امام جمعه پارس آباد در ادامه سخنان خود به فضیلت های روز جمعه اشاره کرد و گفت: روز جمعه روز به استجابت رسیدن دعاهای انسانهاست.

وی به هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: ما همیشه آماده مبارزه با کفار هستیم واجازه تصرف حتی یک وجب از خاکمان را به بیگانگان نمی دهیم.

حجةالاسلام و المسلمین باقری بنابی همچنین با بیان اینکه ایران شروع کننده جنگ نبوده و نخواهند بود، گفت: این جنگ هرچند که ضررهای زیادی بر کشورمان وارد کرد اما برکتهای هم داشت چراکه که در این جنگ مردان واقعی خود را خوب نشان دادند و و امام راحل فرمودند ما در جنگ انقلاب خود را به جهان صادر کردیم .

امام جمعه شهرستان پارس آباد در ادامه سخنان خود ازدولت مردان انتقاد کرده و گفت: بنا به فرمایشان رهبری باید اقتصاد بدون نفت را افزایش می دادید و خارج را برای خود کد خدا حساب نمی کردید. چرا که نتیجه اینگونه نگاه به کشورهای غربی این می شود که پول کشور افغانستان و پاکستان ارزش مالیش چند برابر پول کشور ما شود.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که نگاه دولت مردان به توانایی جوانان غیرتمند ایرانی تغییر نکند وضع موجود از این بدتر هم خواهد شد.

وی افزود:  دیگر وقت خواب نیست چراکه فشارهای اقتصادی روز به روز افزوده می شود.

امام جمعه پارس آباد به خیانت شیوخ عرب نیز اشاره کرد و گفت: فلسفه خیانت ها فقط و فقط به فشار انداختن کشور ایران است تا اینکه غربیها اجازه ندهند کشور ایران صدای مظلومان عالم را روشن تر کند که مبادا روزی سلطنت این خیانتکارها همانند سلطنت شاه ایران شود.

انتهای پیام/ج