سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8424 ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱

آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس استان اردبیل+عکس

آیین تجلیل و تکریم سراسری از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت، بصورت همزمان با سراسر کشور در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس استان اردبیل+عکس

به گزارش ابصارخبر، سردار جلیل بابازاده در مراسم تقدیر از یادگاران هشت سال دفاع مقدس که صبح امروز همزمان با سراسر کشور در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: دشمنی که دیروز  می گفت ایران درگیر تابستان داغ می شود امروز و ماه ها است که روزهای داغی تجربه می کنند.

وی افزود: دفاع مقدس، شهدا و جانبازان قداست دارند زیرا رزمنده ای که 35 سال خواب به چشم خود ندیده است امروز با همان روحیه می گوید آماده دفاع از وطن هستم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ملت ایران به مسئولان قدرت داده اند ولی متاسفانه برخی می گویند مردم خوب و بد را را نمی دادند.

وی تصریح کرد: مسئولانی که رزمندگان و جانبازان را به جای حفظ حذف می کنند چه توجیهی برای گفتن دارند.

سردار بابازاده ابراز داشت: نمایندگان اردبیل می گویند قیامت کرده ایم ، البته این موارد باید در بطن جامعه احساس شود و آنها در حضور مردم از عملکرد های خود بگویند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، اظهار داشت: اردبیل در حوزه زیر ساخت دچار مشکل است برای مثال  کارخانه پتروشیمی اردبیل که سالهای گذشته کلنگ زنی شده  امروز تبدیل به انبار سیب زمینی شده است که باید مسئولان پاسخگو باشند.

وی یادآور شد: دیروز مجوز تاسیس دانشگاه صنعتی را می دهند ولی امروز می گویند نمی شود این چه حرفی است، مگر مردم مسخره شما هستند.

جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس اذعان داشت : آقای آخوندی 5 سال مردم را در حوزه  مسکن  معطل کرد اما کسی پیگیر این امر نشد؛ البته مسئولانی که در خانه ها سازمانی زندگی می کنند چه میدانند اجاره بها چیست.

وی افزود: چه می شد مسئولان در گرامیداشت هفته دولت با توزیع بسته های معیشتی در این امر خدا پسندانه شرکت می کردند.