نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8426 ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس(ع) خبرداد:

مسابقه بزرگ دفاع مقدس در امتداد اربعین حسینی برگزار می شود

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس(ع) از برگزاری مسابقه بزرگ دفاع مقدس در امتداد اربعین خبرداد و گفت: این مسابقه با هدف تبیین ارتباط چهل سالگی دفاع مقدس با اربعین حسینی برگزار می شود.

مسابقه بزرگ دفاع مقدس در امتداد اربعین حسینی برگزار می شود

حجت الاسلام تاریخی معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، از برگزاری مسابقه دفاع مقدس در امتداد اربعین در سراسر استان خبرداد و گفت: بمناسبت چهل سالگی دفاع مقدس و اربعین حسینی با عنوان دفاع مقدس در امتداد اربعین  جهت ایجاد پویایی و توانمند سازی ارکان شجره طیبه صالحین  برگزار می شود.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح جزئیات این مسابقه بزرگ پرداخت و گفت: این مسایقه با محوریت تحقیق و پژوهش و تبیین ارتباط چهل سالگی دفاع مقدس با چهلم شهادت امام حسین(ع) و یارانش در محورهای  عکس، نقاشی، روزنامه دیواری، پادکست صوتی، کلیپ، پوستر، عکس نوشته، دلنوشته، مقاله، داستان، شعر و خاطره برگزار می شود.

حجت الاسلام تاریخی گفت: علاقمندان برای شرکت در مسابقه می توانند به کتب دفاع مقدس از جمله سلام بر ابراهیم، خاک های نرم کوشک، عارفانه، 50سال عبادت، عارف 12 ساله و همچنین کتاب های قیام امام حسین(ع) و اربعین حسینی، به سفارش مادرم، نامیرا، برادر من تویی، آفتاب در حجاب و قدم عاشقی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت شرکت در این مسابقه 30 مهرماه است، گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را به صورت حضوری به دبیرخانه مسابقه واقع در مرکز آموزشی شهید پیرزاده اردبیل تحویل و بیا از طریق شبکه های اجتماعی به شماره 09023779960 و یا به نشانی الکترونیک salehin.ardabil@gmail.com  ارسال کنند.

انتهای پیام/ج