سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8430 ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱

رئیس حوزه هنری استان اردبیل خبرداد:

کتاب صوتی «پلاکاردهای خالی گردان» تولید می‌شود

رجبی رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: کتاب صوتی «پلاکاردهای خالی گردان» به کارگردانی فرشید زبوری و گویندگی حسین نوروززاده در استودیو رسا تولید می‌شود.

کتاب صوتی «پلاکاردهای خالی گردان» تولید می‌شود

به گزارش ابصارخبر، امیر رجبی رئیس حوزه هنری استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: کتاب صوتی «پلاکاردهای خالی گردان» به کارگردانی فرشید زبوری و گویندگی حسین نوروززاده در استودیو رسا تولید می‌شود.

وی افزود: نسخه چاپی این کتاب در هفته دفاع مقدس سال 90 منتشر شده بود که با استقبال خوب همشهریان روبرو شد.

رجبی گفت: این کتاب  خاطرات مهدی آقازاده جانباز 25 درصد اردبیلی و از اعضای گردان حضرت قاسم‌(ع) از لشکر 31 عاشورا است که توسط سیدمحمود مهدوی پس از 20 ساعت مصاحبه در صد صفحه تدوین شده بود که امسال به همت دوستان درصدد تهیه کتاب صوتی این مجموعه هستیم.

وی افزود: جذاب‌ترین بخش این کتاب، خاطره‌ای است مربوط به اول فروردین 1366، روزی که رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهور وقت بودند و با او به عنوان یک مجروح جنگی در بیمارستانی در مشهد ملاقات و به زبان آذری احوالپرسی می‌کنند.

رئیس حوزه هنری اردبیل خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای حفظ آثار و خاطرات شهدا، جانبازان و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌شود که تولید کتب مختلف چه از لحاظ چاپی یا صوتی در حوزه دفاع مقدس از مهم‌ترین رسالت‌ها برای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ج