نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8455 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱

امام جمعه پارس آباد:

اربعین جایگاه ویژه‌ای در دین اسلام دارد/ قره باغ خاک اسلام است

امام جمعه پارس آباد گفت: اربعین جایگاه ویژه‌ای در دین اسلام دارد و عدد چهل در ادبیات دینی و عرفانی سرنوشت‌ساز است.

اربعین جایگاه ویژه‌ای در دین اسلام دارد/ قره باغ خاک اسلام است

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: اربعین جایگاه ویژه‌ای در دین  اسلام دارد و چهل در ادبیات دینی و عرفانی سرنوشت‌ساز است.

وی افزود: در مباحث مربوط به اربعین در روایات داریم که  اگر کسی خود را ۴۰ شبانه روز برای خدای متعال خالص کند، خداوند به این فرد قدرت تشخیص حق و باطل عنایت خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد تصریح کرد: امسال از رفتن به زیارت در اربعین حسینی محروم شده‌ایم ولی قرائت زیارت اربعین و کمک به نیازمندان در این روز نباید فراموش شود.

وی در ادامه با اشاره به مناقشات صورت گرفته میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان در روزهای اخیر بیان داشت: قره باغ خاک اسلام است و ما از خداوند متعال خواستاریم هم فلسطین و هم قره باغ به خاک اسلام برگردد.

باقری بنابی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به هیچ وجه قابل اعتماد نیست، تاکید کرد: عامل اختلاف و جنگ بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در ۴ استان کشور تصریح کرد: مردم و دولت جمهوری آذربایجان نباید به رسانه‌های فرصت طلب اجازه تخریب روابط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران را دهند.

انتهای پیام