نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8506 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵

مدیر بنیاد مهدویت اردبیل خبرداد؛

راه اندازی پویش مجازی مهدیه های خانگی در اردبیل

حجت الاسلام نجفی نژاد مدیر بنیاد مهدیت اردبیل از راه اندازی پویش مجازی مهدیه های خانگی در اردبیل خبرداد و گفت: این پویش همزمان با نهم ربیع الاول سالروز اغاز امامت حضرت مهدی(عج) در فضای مجازی برگزار می شود.

راه اندازی پویش مجازی مهدیه های خانگی در اردبیل

حجت الاسلام طه نجفی نژاد مدیر بنیاد مهدویت اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، از راه اندازی پویش مجازی مهدیه خانگی در استان اردبیل خبرداد و گفت: امسال به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر کشور و عدم شرایط لازم برای برگزاری برنامه ها و همایش ها، اغلب برنامه های مذهبی در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

وی افزود: پویش مهدیه خانگی نیز در راستای گرامیداشت نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) با همکاری دستگاه های اجرایی و نهادهای فرهنگی همچون استانداری اردبیل، سپاه حضرت عباس(ع)، سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، شهرداری اردبیل، مدیریت حوزه های علمیه، قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا و صدا و سیمای اردبیل در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام نجفی نژاد در ادامه سخنان خود به محورهای این پویش اشاره کرد و گفت: مسابقه عکس از آذین بندی و چراغانی منازل و کوچه ها در قالب عکس، دلگویه با امام زمان(عج)، شعرخوانی، مدیحه سرایی و قرائت دسته جمعی دعای فرج در قالب فیلم و تقدیم یک کار خوب به امام زمان(عج) در کنار برگزاری جشن های مجازی از جمله محورهای این پویش مجازی است.

وی از برگزاری مسابقه چند خط با امام موعود ویژه نهم ربیع الاول در اردبیل خبرداد و گفت: راه اندازی هشتک لبیک یا مهدی در شبکه های اجتماعی نیز از جمله برنامه های بنیاد مهدویت در استان اردبیل است.

مدیر بنیاد مهدویت استان اردبیل از اهدای جوایز نفیس به منتخبین پویش مجازی مهدیه خانگی خبرداد و گفت: آثار منتخب نیز از شبکه استانی سبلان  پخش خواهند شد.