سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8515 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶

بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در محکومیت اهانت به ساحت قدسی پیامبر اعظم (ص)

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در محکومیت اهانت به ساحت قدسی پیامبر اعظم (ص) بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در محکومیت اهانت به ساحت قدسی پیامبر اعظم (ص)

به گزارش ابصارخبر، دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل با صدورر بیانیه ای  اهانت  استکبار جهانی به ساحت قدسی پیامبر اعظم (ص) را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

اهانت نشریه­های فرانسوی به ساحت مقدس امین وحی و مردم حضرت محمد (ص) که در سایه حمایت­های رییس جمهور فرانسه به بهانه آزادی بیان روز به روز زیادتر می شود، دل وجدان‌های بیدار و انسانهای آزاده را جریحه‌دار و پرخون کرد. این اهانت برنامه‌ریزی شده در راستای پروژه اسلام‌هراسی و نشان از ضعف منطق و برهان و فقر فکری سیاستمداران غرب در مقابل مکتب پیامبر اعظم (ص) و عصبانیت آنان از موج گرایش به اسلام و رحمه للعالمین است.
دفاع سیاستمداران فرانسه به ویژه رییس جمهور آن از اقدامات موهن علیه پیامبر اعظم (ص) به بهانه آزادی بیان از طنزهای تلخ تاریخ است. کشوری که در آن هر گونه اظهار نظر درباره هولوکاست جرم محسوب می­شود، اهانت به اعتقادات حدود ۱/۸ میلیارد مسلمان (۲۴ درصد جمعیت جهان) آزادی بیان تلقی می شود. به نظر می رسد جناب مکرون با حمایت از این اهانت ها به دنبال انحراف افکار عمومی از مسائل جنوب غرب آسیا (خاورمیانه) به ویژه سازش­های اخیر برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و تغییر اولویت از "خیانت اعراب" به  "اسلام ستیزی فرانسه" و پوشش دادن ضعف­های داخلی خود در فرانسه است.
امروز نام مبارک حضرت محمد (ص) و دینش در دنیا جذاب‌ترین و پرآوازه‌ترین نام‌ بوده و هر روز بر میزان ارادتمندان و علاقمندان حضرتش افزوده می‌شود. چنین اهانت‌هایی بر خلاف باور منتشرکنندگان آن، موجبات بیداری و وحدت بیشتر جوامع انسانی و اسلامی شده و نمی‌تواند چیزی از ارزشهای سراج منیر بکاهد و به سروده سعدی:
 شب پره گر وصل آفتاب نخواهد   /       رونق بازار آفتاب نکاهد
 
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی همگام با دانشگاهیان عزیز اهانت نشریه ها و سیاستمداران فرانسوی به ساحت قدسی پیام‌آور رحمت و اخلاق را محکوم نموده و همگان را به تحریم کالاهای فرانسوی و تلاش برای تبیین مقام عظیم پیامبر اسلام و هوشیاری در برابر توطئه های پیچیده اسلام ستیزان غربی دعوت می نماید.