سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8518 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵

رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان اردبیل خبرداد:

مشارکت 100درصدی جوانان اردبیل در تصویب اساسنامه مجمع ملی جوانان

پرستار رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان اردبیل از برگزاری انتخابات الکترونیکی تصویب اساسنامه مجمع ملی جوانان خبرداد و گفت: جوانان استان اردبیل در این انتخابات مشارکت 100درصدی داشتند.

مشارکت 100درصدی جوانان اردبیل در تصویب اساسنامه مجمع ملی جوانان

به گزارش ابصارخبر، راشد پرستار رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان اردبیل از برگزاری موفق انتخابات تصویب اساسنامه مجمع ملی جوانان و تصویب ثبت شعب بعد از انتخابات بامشارکت 82درصدی جوانان کشور خبرداد و گفت: در این انتخابات جوانان استان اردبیل با مشارکت 100 درصدی خود حساسیت خود را نشان دادند.

وی با بیان اینکه انتخابات تصویب اساسنامه مجمع ملی جوانان بصورت الکترونیک برگزار شد، گفت: این انتخابات در محل وزارت ورزش و جوانان و با نظارت نمایندگان وزارت کشور برگزار شد.

پرستار در ادامه سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جوانان اشاره کرد و گفت:  جوانی، یک پدیده درخشان و یک فصل بی بدیل و بی نظیر از زندگی هر انسانی است. در هر کشوری که به مساله جوان و جوانان، آن چنان که حق این مطلب است، درست رسیدگی بشود، آن کشور در راه پیشرفت، موفقیتهای بزرگی به ست خواهد آورد. 

وی  خواستار توجه مسئولان استان به جوانان شد و گفت: استفاده از جوانان نخبه و توانمند در بحث های مشورتی در دستگاه های اجرایی، نهادها و موسسات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی درواقع دادن فرصت رشد به ذهن های خلاق است که در آینده می توانند با برنامه ریزی  و انسجام بیشتر به مدیران توانمند دلسوز، کاردان  و جهادگر تبدیل شوند.

رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان اردبیل گفت: تاریخ گواه است که هرجا در این مملکت به نیروهای جوان اهمیت داده شده است، کشور شاهد پیشرفت سریع توام با نشاط  و پویایی اجتماعی چشمگیر بوده است.

وی در پایان سخنان خود از برگزاری انتخابات اعضاض کارگروه های مشورتی جوانان در استان اردبیل خبرداد و گفت: در انتخابات اعضای مجمع ملی جوانان نیز تلاش خواهیم کرد با دستیابی به کرسی و جذب اعتبارات لازم برخی مسائل و مشکلات جوانان استان اردبیل را حل کنیم.

 

انتهای پیام/ج